Jak podaje strona WirtualneMedia.pl, w czerwcu br. prawie wszystkie tygodniki opinii zanotowały spadki średniej sprzedaży. Wzrostem pochwalić się mógł jedynie tygodnik „W Sieci”.
Liderem segmentu tygodników opinii pozostaje niezmiennie „Gość Niedzielny”. Drugie miejsce zajął tygodnik „Polityka”, a trzecie „Newsweek Polska”. Wszystkie te tytuły miały jednak mniejszą sprzedaż niż rok temu.
Zyskał za to - jako jedyny - tygodnik „W Sieci”. Jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 81 477 egz., po wzroście o 0,33 proc.
Straty zanotowały również „Wprost” (sprzedaż średnia 37 307), „Gazeta Polska (37 172) oraz „Do Rzeczy” (sprzedaż średnia 53 923).
Naszym czytelnikom dziękujemy i polecamy najnowszy numer - właśnie w kioskach!
Sil
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/smolensk/262784-wsieci-jako-jedyny-tygodnik-zyskuje-czytelnikow-srednia-sprzedaz-wyniosla-815-tysiaca-egzemplarzy
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.