Stał się pośmiewiskiem i osiągnął sukces

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
Fot. YouTube
Fot. YouTube

"Kim jesteś? Jesteś zwycięzcą!" - słowa wypowiadane przez nabuzowanego emocjami młodego chłopaka, który pozuje na mistrza motywacji zrobiły furorę w sieci. Niejaki Piotr Blandford dołączył do Krzysztofa Kononowicza i innych pośmiewisk internetu. Mimo to, przekuł swoje wystąpienie w... sukces.

Filmik "Jesteś zwycięzcą!" obejrzało już na YouTube ponad 1,5 mln użytkowników. Przed każdym odpaleniem klipu musimy obejrzeć spoty reklamowe. Sam Blandford zaprasza na swoją stronę internetową, która prezentuje się niezwykle profesjonalnie, zarówno pod względem designu, chwytliwego przekazu, jak i funkcjonalności.

Jestem prostym chłopakiem, który od dawna szuka sposobu na siebie oraz możliwości poukładania swojego życia. Jest ono zwykłe, szare, przeciętne a czasami nawet bardzo ciężkie. Od ponad roku stawiam swoje kroki w Marketingu Sieciowym, gdzie wytrwale uczę się jak budować grupę i sprzedawać. Na początku nie wychodziło mi prawie wcale, choć zainwestowałem wiele pieniędzy oraz kredytów. Dziś jest coraz lepiej, a od kiedy zdobyłem tak dużą medialną popularność, coraz więcej osób przekonuje się aby pracować ze mną i razem stawiać kroki w tym wymagającym biznesie -

czytamy na jesteszwyciezca.com.

Na dowód Piotr publikuje listę mediów, które "zauważyły fenomen filmu Jesteś zwycięzcą". Znajdują się na nim Roxy FM, program "Na językach", YouTube i Wykop.

Na stronie można również nabyć koszulki z podobizną Blandforda i sławetnym hasłem "Jesteś zwycięzcą!". Sądząc po popularności filmiku na YouTube i poczuciu humoru osób, t-shirty mogą cieszyć się sporym powodzeniem.

Ba, już nawet nikt nie śmie zastanawiać się nad zdrowiem psychicznym Blandforda, skupiając się na granicach między coachingiem a sekciarstwem (vide portal natemat.pl)...

Jak widać, Piotr jest... zwycięzcą. Motywuje już nawet samą reprezentację polskich piłkarzy przed meczami z Ukrainą i Anglią.

AM

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych