Rząd wydaje nasze pieniądze na reklamy. Ministerstwa dofinansowują także popularne seriale.
"Fakt" donosi, że Ministerstwo Rozwoju Regionalnego wydało 184 tys. zł na współfinansowanie odcinków popularnego tasiemca "M jak miłość". Wcześniej inny resort - Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej wydało pieniądze na serial "Głęboka woda".
To nie jedyne dofinansowanie produkcji TVP2.
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego za 390 tys. zł reklamuje się także w teleturnieju "Jeden z dziesięciu" prowadzonym przez Tadeusza Sznuka.
Jednak najwięcej kosztowała reklama Ministerstwa Edukacji Narodowej, która miała na celu zachęcić rodziców do posyłania 6-latków do szkół. Na spoty telewizyjne resort Szumilas wydał aż 5 mln zł. Wielu obserwatorów stwierdziło, że pieniądze zostały wyrzucone w błoto, gdyż reklama pojawiła się tuż przed nowym rokiem szkolnym, czyli w czasie gdy rodzice już dawno podjęli decyzje.
Zamiast wydawać na zachęcanie rodziców do posłania sześciolatków do szkół,lepiej byłoby wydać na szkoły. Choćby na papier toaletowy, którego wciąż brakuje.
Maciej Gąsiorowski/fakt.pl
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/polityka/73668-m-jak-milosc-i-szesciolatki?wersja=mobilna
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.