„PiS rozpoczęło niespotykaną do tej pory w historii polskiego internetu kampanię promocyjną ze szczegółowym targetowaniem użytkowników powiatów” - pisze na Twitterze serwis Polityka W Sieci. Jak czytamy dalej, od 2014 żadna partia polityczna „nie przeprowadziła tak szerokiego i skomplikowanego procesu”.
„Każdy powiat uzyskuje inny przekaz”
Prawo i Sprawiedliwość od kilku dni podbija polski internet reklamami i spotami w serwisie YouTube i przeglądarce Google. Jak podkreśla na Twitterze serwis Polityka w Sieci, liczby naprawdę robią wrażenie!
Od kilku dni @pisorgpl rozpoczęło niespotykaną do tej pory w historii polskiego internetu kampanię promocyjna ze szczegółowym targetowania użytkowników powiatów. Do tej pory żadna partia od 2014 nie przeprowadziła tak szerokiego i skomplikowanego procesu fragmentaryzacji polskiej sieci pod cele wyborcze
— czytamy.
Jak dowiadujemy się dalej, PiS wypuściło w ciągu ostatnich kilku dni ok. 300 reklam w Google i YouTube.
Każdy powiat uzyskuje inny przekaz specyficzny dla regionu. Wszystkie materiały wideo zbudowane pod specyfikę regionu (być może wspomagane AI). Miliony odbiorców lokalnych portali ale tez odbiorcy treści lokalnych serwis YouTube często pierwszy raz zobaczą materiały @pisorgpl w sieci
— podaje Polityka w Sieci.
„To dopiero początek”
Co ciekawe, wpis skomentował w wymowny sposób europoseł Prawa i Sprawiedliwości Dominik Tarczyński.
To dopiero początek…
— zapowiada polityk.
Choć wybory coraz bliżej, kampania nie tylko nie zwalnia, ale wręcz nabiera tempa!
aja/Twitter
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/polityka/661217-robi-wrazenie-ciekawe-dane-o-ofensywie-pis-w-sieci