Koncern Procter & Gamble, do którego należy marka kosmetyków do włosów Pantene, już poddał się presji ideologów, wykorzystując transseksualne dziecko w reklamie telewizyjnej do szerzenia propagandy LGBT. W dwuminutowej reklamie występują Sawyer, transseksualna dziewczynka, oraz jej dwie mamy, Ashley i Ellie.
Zawsze była superkreatywna, jeśli chodzi o płeć, a włosy były dużą częścią jej transformacji
– mówi Ashley w reklamie.
Kiedy tylko powiedziała nam, że identyfikuje się jako dziewczyna, natychmiast chciała zapuścić włosy.
Dla jasności trzeba dodać, że Sawyer urodziła się chłopcem i była nim do chwili, kiedy zaczęła „identyfikować się” jako dziewczynka. W reklamie wszyscy są uśmiechnięci i dumni z tego, że nie są normalni. Biedne zdezorientowane płciowo dziecko w…
Artykuł dostępny wyłącznie dla cyfrowych prenumeratorów
Teraz za 5,90 zł za pierwszy miesiąc uzyskasz dostęp do tego i pozostałych zamkniętych artykułów.
Kliknij i wybierz e-prenumeratę.
Wchodzę i wybieramJeżeli masz e-prenumeratę, Zaloguj się
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/polityka/550109-zakaz-blyskawicy-czyli-brawo-men