W jednym z lokali pod szyldem „Krowarzywa”, doszło do skandalicznej sytuacji – kelner odmówił obsłużenia klientów z powodu ich poglądów pro-life. Do sprawy odniosły się władze firmy.
Do zdarzenia doszło na terenie Hali Gwardii, gdzie swoje stoisko ma również restauracja „Krowarzywa”. Zgodnie z relacja uczestników Marszu dla Życia i Rodziny, pracownik tej firmy odmówił im obsługi. Powodem miał być fakt, że wzięli udział we wspomnianym wydarzeniu.
Przedstawiciel sieci restauracji odniósł się do sprawy na Facebooku:
Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca. Jesteśmy dla wszystkich
– czytamy w oświadczeniu.
Zachowanie pracownika odbiega od standardów naszych restauracji. Stanowczo chcemy podkreślić, że takie zachowanie było błędem. Przepraszamy wszystkich, którzy zostali lub poczuli się dotknięci zdarzeniem
– dodaje autor.
Prawo pracowników do poglądów
Nie kwestionujemy prawa naszych pracowników do własnych poglądów, a jednocześnie podkreślamy, że wszyscy Goście mają prawo być obsłużonymi. Zgodnie z naszą misją: Jesteśmy dla wszystkich
— czytamy.
mly/facebook
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/polityka/519304-nie-obsluzyl-klientow-z-powodu-pogladow-firma-przeprasza