Szymon Hołownia, który zajął trzecie miejsce w pierwszej turze wyborów prezydenckich, zaapelował o wsparcie finansowe od swoich sympatyków. Mówił, że w kampanię prezydencką zainwestował wszystkie oszczędności. Ma zamiar poważnie zastanowić się nad tym, jak utrzymać rodzinę i jak ułożyć życie zawodowe. Myślał jeden dzień i spotkał się z Rafałem Trzaskowskim, którzy przystał na jego wszystkie propozycje. Pochwalił się też, że planuje masową produkcje toreb ze swoich banerów wyborczych… z tęczowymi uszami. „To takie metaforyczne, że idzie Pan już na polityczny recykling” - piszą internauci.
CZYTAJ TEŻ:
Torby Hołowni
Zobaczcie, jakie super torby robią się z naszych banerów w naszej łódzkiej #EkipaSzymona. Próbuję zachęcać do rozpoczęcia bardziej masowej produkcji, przeczuwam sprzedażowo - pamiątkowy bestseller!
—stwierdził Szymon Hołownia.
Torby zostały uszyte tak, by było widać, że to Szymon Hołownia jest tu najważniejszy. Do tego tęczowe uszy, jak puszczenie oka do środowiska LGBT. Taki ten Szymon już jest, że dla każdego znajdzie coś miłego…
Komentarze internautów
Szymon Hołownia myślał, że ma sprzedażowy przebój. Internauci zgasili szybko jego entuzjazm. Stwierdzili, że idzie na polityczny recykling, zajął się akwizycja i sprzedał głosy swoich wyborców.
Tylko zróbcie aktualizacje hasła z „Szymon ma mój głos” na „Szymon sprzedał mój głos”. Wtedy wszystko będzie zgodne z prawda i idea będzie warta pochwalenia
Noooo i w końcu Szymon pokazał swoją tęczową naturę. Ty to jesteś taki drugi Kosiniak - jak zagrają, tak będziesz tańczył. Ale od zawsze wiadomo, że jak ktoś/coś jest od wszystkiego, to jest do niczego.
dobre, bardzo dobre. to takie metaforyczne, że idzie Pan już na polityczny recykling.
Niedoszły prezydent zajął się sprzedażą toreb. Zawsze jakaś kasa wpadnie
Ale cie chłopie bieda przycisnęła skoro promujesz irracjonalną ideologię lgbt.
Sprzedał głos i POszedł z torbami.
Torby Hołowni nie przypadły internautom do gustu.
aes
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/polityka/507410-polityczny-recykling-czy-akwizycja-holownia-reklamuje-torby