Determinacja środowisk propagujących ideologię gender (zwaną również ideologią LGBT, ze względu na to, że projekt nastawiony na jej szerzenie został określony właśnie takim skrótem od nazw lesbijki, geje, biseksualiści, transseksualiści itd.) jest ogromna. Nie tak dawno usłyszeliśmy uspokajające zapewnienia ze strony prezydenta Trzaskowskiego, że nie rusza ofensywa powszechnej seksualizacji dzieci w warszawskich szkołach. Delikatnie wycofano się z oferty lekcji, które i tak zgodnie z prawem nie mogą być realizowane, w zastępstwie oferując takie zajęcia w trybie pozalekcyjnym dla uczniów, których rodzice wyrażą na nie zapotrzebowanie.
Analizując zagrożenia wnikania wieloma kanałami treści ideologii gender za najniebezpieczniejsze uważam te, które dokonują się poprzez osoby dorosłe mające codziennie kontakt z dziećmi, czyli nauczycieli i pracowników Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych. Mamy już sporą grupę nauczycieli po darmowych studiach genderowych, przygotowanych do indoktrynowania dzieci podczas swoich lekcji i to bardzo niepokoi. Wyrażam jednak nadzieję, że dyrektorzy właściwie nadzorują treści przekazywane uczniom przez tych nauczycieli. Okazuje się też, że są Poradnie Psychologiczno-Pedagogiczne, które przygotowują pedagogów i psychologów do „wspomagania” uczniów w postrzeganiu własnej płciowości. Przypominam, że ideologia o której mowa zakłada iż płeć jest wytworem kultury, a nie natury i można ją dowolnie zmieniać. Kompletnie nie wiem dlaczego w ogóle ten temat miałby być najważniejszy z całej gamy problemów z jakimi styka się młody i bardzo młody człowiek. Śmiem twierdzić, że stanie się on ważny, czy też najistotniejszym wtedy, gdy sztucznie wzbudzi się nim zainteresowanie. Sztucznie, bo w czasie dla niego nieodpowiednim.
Jednym słowem temat „latarników” nie został zarzucony, a jedynie wprowadzany ma być do szkół po cichu i tylnymi drzwiami. Pomysł zawładnięcia umysłami dzieci od najmłodszych lat i skierowanie ich poznawczej ciekawości w stronę seksu, zainteresowanie ich własną seksualnością i technikami zaspokajania popędu seksualnego, jest celem, z którego wyznawcy ideologii lgbt nie zamierzają rezygnować. Tu toczy się walka o rząd dusz i być albo nie być cywilizacji łacińskiej. W tej wojnie wszystkie taktyki są dobre. I te jawne i te skryte, perfidne, zakładające oszukiwanie rodziców, bo przecież oni najczęściej nie są w stanie zrozumieć „wyzwoleńczej” roli ideologii uwalniającej ich dzieci od schematów społeczeństwa konserwatywnego, od zasad narzuconych przez religię katolicką. Kupuje się ich hasłami o nowoczesności i postępu, podczas gdy w rzeczywistości popycha do powrotu postaci człowieka, jako istoty której byt ma zostać oparty jedynie na prymitywnych instynktach, co ciekawe z zaprzeczeniem podstawowych praw natury. Czy mam powody, żeby tak pisać? Oceńcie Państwo sami.
Przytaczam poniżej treści z tekstu maila rozsyłanego przez dyr. jednej z warszawskich Poradni Psychologicznych do zatrudnionych pedagogów i psychologów.
Szkolenie dotyczące pracy z uczniem/uczennicą transpłciow-ym/-ą dla pracowników merytorycznych PPP.
Formy pracy: mini-wykład/seminarium; różne warsztatowe formy pracy (dostosowane do ostatecznej liczby uczestniczek_ów).
Wstępny zakres tematyczny spotkania (ostateczna wersja byłaby ustalona po zbadaniu potrzeb szkoleniowych - ankieta Google - osób deklarujących udział w spotkaniu; poniższa propozycja podyktowana jest ustaleniami podczas Naszej rozmowy telefonicznej: zależy Państwu przede wszystkim na zajęciu się kwestiami trans):
— wymiary płciowego i seksualnego funkcjonowania człowieka (model A.I. Lev)
— różnorodność genderowa, seksualna oraz odnosząca się do form relacji romantycznych i/lub seksualnych
— formy transgresji odnoszącej się do płciowości (m.in. transseksualność)
— status tematyki trans w podręcznikach diagnostycznych DSM-5 oraz ICD-11
— model powstawania tożsamości transgenderowej (w tym transseksualnej) wg A.I. Lev
— afirmatywny model pomocy psychologicznej osobom trans (m.in. Amerykańskie Towarzystwo Psychologiczne)
— tematyka trans w kontekście adolescencji
— elementy treningu antydyskryminacyjnego
Jeszcze kilka słów o prowadzącym szkolenie ( fragment z maila):
Psychoterapeuta, trener grupowy, nauczyciel i konsultant w zakresie psychoterapii oraz psycholog. Pracuje w relacyjnym podejściu Gestalt. Specjalizuje się w udzielaniu pomocy psychologicznej osobom, których trudności związane są z płcią, seksualnością i seksem. Certyfikowany (Pink Therapy, Wielka Brytania) terapeuta w zakresie pomocy psychologicznej klientkom_om, reprezentującym różnorodność tożsamościową w odniesieniu do genderu, seksualności oraz form relacji seksualnych i/lub romantycznych. Stworzył (2009 r.) i realizuje Program Wsparcia Psychologicznego LGBT+ „Tęczówka” (_http://psychoterapia.lgbt)
Szaleństwo ideologii gender i jej wyznawców można dziś powstrzymać jedynie na poziomie struktur państwowych. Tu apel do rodziców, dziadków i wszystkich, którym dobro młodego pokolenia Polaków leży na sercu, jeśli chcecie obronić dzieci przed deprawacją, wybierzcie takie władze, które deklarują wyraźnie, że nie pozwolą skrzywdzić dzieci, że zadbają o wychowanie młodego pokolenia w poszanowaniu dla chrześcijańskich tradycji cywilizacji łacińskiej i wartości, jakimi są Rodzina, Naród, Państwo.
Barbara Nowak - Małopolska Kurator Oświaty
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/polityka/467360-nowak-szalenstwo-gender-powstrzymac-na-poziomie-panstwowym