KO zarzeka się, że hejterski profil na Facebooku „Sok z Buraka” nie ma z nią nic wspólnego. Tymczasem 26 sierpnia na profilu tym pojawiła się ankieta, w której internauci mogli zagłosować na swoje ulubione zdjęcie kandydatki KO do Sejmu Aleksandry Gajewskiej (warszawskiej radnej). Nawiasem mówiąc wówczas w dziale marketingu stołecznego ratusza pracował twórca „Soku z Buraka” Mariusz Kozak-Zagozda.
CZYTAJ TAKŻE: UJAWNIAMY! Kolejna fucha od PO dla twórcy SokuzBuraka. W warszawskim TBS zarobił ponad 60 tys. zł
W poście z 26 sierpnia tego roku na profilu „Soku z Buraka” pojawił się skopiowany z Twittera Aleksandry Gajewskiej apel o następującej treści:
Moi drodzy, jak już wiecie, startuję w październikowych wyborach do parlamentu. Oficjalna kampania dopiero przed nami, ale już teraz potrzebuję Waszej pomocy. Razem, ze sztabem wybieramy główne zdjęcie plakatu wyborczego i chcielibyśmy poznać Wasze zdanie! Pomóżcie nam, dzieląc się z nami swoją opinią i głosujcie w komentarzach na FOTOGRAFIĘ, która najbardziej przypadła Wam do gustu.
Internauci mogli głosować na jedno z trzech zdjęć. Pod wpisem pojawiło się kilka komentarzy krytycznych wobec kandydatki KO, koncentrujących się wokół pytania, co ma do zaoferowania poza ładnym zdjęciem, jednak wiele osób zareagowało pozytywnie na prośbę Gajewskiej. Większość wybierało odpowiedź „A”. Na banerze wyborczym, który Aleksandra Gajewska zawiesiła m.in. na domu dziennikarza Jacka Żakowskiego, widnieje jej wizerunek bardzo podobny do tego zawartego w ankiecie pod odpowiedzią „A”.
Cóż, widać, że dziwnym trafem między KO a „Sokiem z Buraka” istnieje jednak pewna silna więź…
as/Facebook/Twitter
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/polityka/466648-hejterski-sok-z-buraka-wsparl-kandydatke-ko