Martyna Kaczmarek, country business lead marki lodów Ben&Jerry’s, w rozmowie z portalem „Wirtualne Media” przyznała, że ta marka angażuje się i będzie angażować we wsparcie społeczności LGBT w Polsce, nawet jeżeli Polacy tego nie chcą. Co więcej, zapowiada walkę o małżeństwa dla homoseksualistów, co jest sprzeczne z konstytucją Polski.
CZYTAJ TAKŻE: Kabaret! Środowiska LGBT zapowiadają powrót „Tęczy” na pl. Zbawiciela! Ma być „tym razem niezniszczalna. Tak jak miłość”
Słuchając wypowiedzi przedstawicielki marki Ben&Jerry’s dla wielu osób może nie być jasne, czy promocja ideologii LGBT to poboczne, czy główne zadanie tej marki.
Usiedliśmy i pomyśleliśmy, czym chcemy się zająć w Polsce. Były dwa pomysły - smog albo wsparcie społeczności LGBT+. Uznaliśmy, że prawa mniejszości seksualnych w Polsce to taki obszar, którego nikt nie chce dotykać, prawdopodobnie ze strachu. Uznaliśmy, że czas najwyższy, by ktoś głośno powiedział, że tak być nie może w tym kraju, trzeba walczyć o równość dla wszystkich
— powiedziała Kaczmarek.
Na uwagę, że wiele osób w mediach społecznościowych krytykuje silne angażowanie się marki lodów Ben&Jerry’s za promocję środowisk LGBT, Kaczmarek szczerze przyznała, iż przedstawicieli tej marki to nie obchodzi. Ben&Jerry’s ma promować LGBT nawet jeśli Polacy tego nie chcą.
Co do sposobu odpowiadania - nie jesteśmy marką, która zmieni swoje wartości i to, za czym się opowiadamy, dlatego że ludziom się to nie podoba. Twardo od początku o tym mówimy. A jeśli ktoś nam pisze: „nie podoba mi się to i to, czemu tak robicie”, to odpowiadamy „szanujemy, że tobie może się to nie podobać, ale to są wartości, które są z nami od 41 lat i nie zamierzamy się ich wyzbyć”
— mówiła.
Co szokujące, Kaczmarek przyznała, że marka lodów Ben&Jerry’s chciałaby wprowadzenia… małżeństw dla homoseksualistów. Być może nie wie, iż konstytucja Polski jasno definiuje małżeństwo jako związek kobiety i mężczyzny.
Co do bycia pionierem - na pewno jesteśmy pierwszą marką, która powiedziała o równości małżeńskiej - że to popieramy i sądzimy, że powinna zostać wprowadzona w Polsce. To jeden z postulatów, o które społeczność LGBT+ walczy i będzie walczyć
— podkreśliła.
Kaczmarek przypomniała akcje marki Ben&Jerry’s, mające promować środowiska LGBT. To „Polonez równości” oraz „Niezniszczalna tęcza”, ustawiona na pl. Zbawiciela w Warszawie.
W ciągu ostatniego roku dwa duże, gorące tematy związane z LGBT+, które pojawiły się w mediach, to „Polonez równości” i „Niezniszczalna tęcza”. Czyli obie nasze aktywacje. Mam nadzieję, że przekładają się one na wzrost poparcia dla społeczności LGBT+
— powiedziała.
Przedstawicielka Ben&Jerry’s nie wierzy, iż silne zaangażowanie tej marki w promocję środowisk LGBT w Polsce wpłynie negatywnie na sprzedaż tych lodów.
Jestem młoda i dopiero zaczynam karierę w marketingu, ale mogę powiedzieć, że jeszcze nigdy nie słyszałam o udanym bojkocie konsumenckim
— stwierdziła.
Najwyraźniej niektóre zagraniczne firmy działające w naszym kraju firmy uważają, iż wciskanie Polakom na siłę ideologii LGBT to ich misja…
as/wirtualnemedia.pl
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/polityka/453184-marka-lodow-benjerrys-wspiera-ruch-lgbt-w-polsce