Wystartowała kampania informacyjna Ministerstwa Edukacji Narodowej. Jej tematem są nadchodzące egzaminy oraz plany i marzenia młodych ludzi związane z ukończeniem szkoły.
CZYTAJ RÓWNIEŻ: Rzymkowski dla wPolsce.pl: To absolutny spór polityczny. Broniarz wykonuje polecenia swoich politycznych sojuszników
W ramach kampanii informacyjnej MEN powstał spot, który będzie emitowany na antenie Telewizji Polskiej, w internecie i w mediach społecznościowych do 8 kwietnia.
Młodzi ludzie mają plany i marzenia. Zadbamy, by mogli je spełniać
— słyszymy w spocie, w którym występuje kilkoro uczniów przystępujących do egzaminów na koniec szkoły w tym roku. Nastolatkowie opowiadają o swoich planach na przyszłość.
Celem akcji jest wsparcie uczniów w przygotowaniach do egzaminów, a także w ich dążeniach do zrealizowania własnych pasji i marzeń. Kampania wskazuje również na bezpieczeństwo uczniów, ich rozwój i na jak najlepszy start w dorosłe życie jako na priorytety działań MEN.
MEN informuje, ze oprócz kampanii w mediach pojawiać się będą publikacje m.in. przypominające o terminach egzaminów i o możliwościach dalszego kształcenia, jakie czekają na absolwentów szkoły podstawowej i gimnazjum.
Terminy egzaminów zaplanowane są na: 10, 11 i 12 kwietnia – egzamin gimnazjalny, 15, 16 i 17 kwietnia – egzamin ósmoklasisty, a 6 maja mają rozpocząć się matury.
wkt/MEN/PAP
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/polityka/439538-men-ruszylo-z-kampania-informacyjna-o-egzaminach
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.