Pierwsza Dama, Agata Kornhauser-Duda podczas wizyty Pary Prezydenckiej na Łotwie wystąpiła w koszulce firmy Red is Bad, na której znajdował się motyw orła stylizowanego na godło Polski. Właśnie w niej kibicowała w czwartek naszym piłkarzom w meczu z Japonią. Okazało się, że w tej sprawie „czujność rewolucyjną” wykazała „Gazeta Wyborcza”.
Agata Duda wystąpiła w koszulce wrogiej UE firmy. A ptak na niej nie jest godłem Polski
— zatytułowała swój tekst Żaneta Gotowalska. Już po nim można się zorientować, że najpewniej nie chodzi w ogóle o samą koszulkę, tylko o firmę, która ją wyprodukowała. A ta nie kryje, że patriotyzm jest dla niej ważny.
CZYTAJ TAKŻE: Aż tak przeszkadza im patriotyzm? Wp.pl czepia się koszulki prezydenta
Artykuł Gotowalkiej jest szokujący biorąc pod uwagę, że to właśnie „Gazeta Wyborcza” i radiowa „Trójka” pod patronatem ówczesnego prezydenta Bronisława Komorowskiego w 2013 roku zorganizowały kuriozalną akcję „Orzeł może”, w czasie której m.in. jedzono orła z białej czekolady i prezentowano m.in. różowe baloniki i transparenty z narysowanym motywem, który delikatnie mówiąc bardzo daleko odbiegał od godła Polski.
Sprawę zauważyli internauci. „Wyborcza” niechcący zrobiła znakomitą reklamę marce „Red is Bad”.
„Gazeta Wyborcza” po raz kolejny udowodniła, że można po niej spodziewać się absolutnie wszystkiego. W tej sytuacji łatwo zrozumieć, dlaczego regularnie drastycznie spada jej sprzedaż.
as/wyborcza.pl
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/polityka/401935-wyborcza-atakuje-pierwsza-dame-za-koszulke-red-is-bad
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.