Profesjonalna agencja PR będzie doradzać Polskiej Fundacji Narodowej
— poinformował portal polsatnews.pl. Chodzi o agencję public relations Partner of Promotion, z którą 21 marca umowę podpisała PFN. Ma ona obowiązywać pół roku.
PFN zatrudniła trzyosobowy zespół, który ma informować dziennikarzy o działaniach Fundacji, a także pomagać jej prowadzić profile na mediach społecznościowych.
Na razie nie wiadomo, jaka jest treść podpisanej umowy oraz jaka jest kwota umowy
Aktualnie nie jesteśmy upoważnieni do upublicznienia treści w/w umowy. Wystąpimy do firmy Partner of Promotion z prośbą o udzielenie zgody na upublicznienie w/w umowy i pod warunkiem jej uzyskania – przekażemy Państwu jej treść
— poinformowała Polska Fundacja Narodowa. Podała jednak, jaki jest zakres zadań agencji PR współpracującej z Fundacją:
Obejmuje prowadzenie monitoringu mediów, raporty medialne, przygotowywanie odpowiedzi na zapytania dziennikarzy na bazie informacji dostarczanych przez pracowników PFN, opracowywanie komunikatów prasowych, organizację konferencji prasowych.
as/polsatnews.pl
-
Kup nasze pismo w kiosku lub skorzystaj z bardzo wygodnej formy e - wydania dostępnej na: http://www.wsieci.pl/prenumerata.html.
Zapraszamy też do subskrypcji tygodnika w Sieci Przyjaciół – www.siecprzyjaciol.pl i oglądania ciekawych audycji telewizji internetowej www.wPolsce.pl.
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/polityka/390604-polska-fundacja-narodowa-wynajela-profesjonalna-agencje-pr-ma-ona-pomoc-jej-w-kontaktach-z-mediami