Zapowiada się ciekawie. Agora nie próżnuje i teraz chce zostać potentatem na rynku gastronomicznym. Tak - gastronomicznym. Należąca do spółki firma Helios podpisała umowę na 45 lokali gastronomicznych typu fast casual. Pierwsze lokale mają zostać uruchomione już w drugiej połowie tego roku.
W lokalach mają być oferowane dania w przystępnych cenach, z prostego menu i podane w „przyjaznej i niezobowiązującej atmosferze”.
Z założenia klientami mają być osoby głównie w wieku 20-35 lat, dla których znaczenie ma cena, jakość oraz lokalność produktów.
Z zapowiedzi można wywnioskować, że lokale mają się mieścić głównie w centrach handlowych, ponieważ do rozwoju sieci mają zostać wykorzystane relacje stworzone przez Helios. Jednocześnie firma zapewnia, że będzie to działalność niezależna od kina.
Z kolei członek zarządu Agory Anna Kryńska-Godlewska, w rozmowie z Wirtualnymi Mediami podkreśliła, że utworzenie sieci restauracji wiąże się z rosnącą zamożnością Polaków. Liczą także na większe przychody dla samej Agory.
Wygląda na to, że spółka chwyta się każdej możliwej „deski” ratunku, patrząc na wyniki sprzedaży „Gazety Wyborczej”, które po raz pierwszy w historii spadły poniżej 100 tys. egzemplarzy.
CZYTAJ RÓWNIEŻ: Gazeta Michnika z rekordowo niską sprzedażą. Po raz pierwszy w historii sięgnęła ona poniżej 100 tys. egz.
wkt/wirtualnemedia.pl
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/polityka/385312-dobry-kierunek-agora-chce-zostac-potentatem-na-rynku-gastronomicznym
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.