Na profilu firmy Tiger na Instagramie pojawiła się skandaliczna grafika szydząca z rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego. Sprawa oburzyła internautów. W stanowczy sposób odniósł się do niej prowadzący program „Minęła dwudziesta” na antenie TVP Info Michał Rachoń.
Kontrowersje wywołała pewna reklama, odwołująca się do daty wybuchu Powstania Warszawskiego, które pochłonęło życie prawie dwustu tysięcy osób
— powiedział Michał Rachoń.
Po tych słowach prowadzący programy otworzył puszkę napoju marki Tiger i… wylał go na podłogę w studiu. Zgniótł puszkę i rzucił nią za siebie.
Firma Tiger, po 9 dniach od publikacji skandalicznej grafiki przeprosiła za swoje zachowanie, a nawet wykonała gest, który ma ją usprawiedliwiać.
-
Polecamy „wSklepiku.pl” książkę :„Jedyne takie muzeum. Odzyskana pamięć o powstaniu warszawskim” - Legutko Piotr.
Najważniejsze polskie muzeum i najważniejszy, arcypolski temat – powstańcy warszawscy.
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/polityka/352549-tak-michal-rachon-potraktowal-tigera-dziennikarz-tvp-info-wylal-napoj-energetyzujacy-w-programie-minela-dwudziesta