Według Andrzeja Ługina z portalu „Gdańsk Strefa Prestiżu”, Kijowski nie dość, że wyjątkowo wysoko cenił swoje usługi informatyczne, to jeszcze ograniczał koszty, korzystając z podstawowych - i darmowych - narzędzi- pisze Wirtualna Polska.
Tak się składa, że portal, którego jestem współwłaścicielem korzystał z dokładnie tego samego szablonu, jakiego użyto do postawienia strony KOD
-– mówi Ługin.
I dodaje:
Wcześniej korzystaliśmy z wersji bezpłatne, jednak bardzo szybko przeszliśmy na wersję komercyjną, czyli ColorMag-PRO, co kosztowało nas 69 dolarów. Zrobiliśmy to przede wszystkim po to, aby mieć większy wpływ na wygląd strony i otrzymać profesjonalny support techniczny od producenta szablonu.
Zaznacza, że jego uwagę przykuło to, iż strona Komitetu Obrony Demokracji wygląda „jakby była postawiona na zwykłym, najprostszym, i co najważniejsze, darmowym szablonie ColorMag”.
Jest to tym bardziej ciekawe, gdy zestawi się to z sumami, jakie widnieją na fakturach, które otrzymywał za swoje usługi informatyczne Mateusz Kijowski i jego firma MKM-Studio
—mówi Ługin.
Według niego Kijowski nie dość, że wyjątkowo wysoko cenił swoje usługi, to jeszcze robił wszystko „po kosztach”.
Na to, że strona KOD jest oparta na bezpłatnej nakładce świadczyć może choćby brak tzw. „slidera”, który służy do przewijania obrazków na stronie głównej, w wersji „pro” jest on dostępny
— dodaje.
pc/Onet/Wirtualna Polska
Drukujesz tylko jedną stronę artykułu. Aby wydrukować wszystkie strony, kliknij w przycisk "Drukuj" znajdujący się na początku artykułu.
Według Andrzeja Ługina z portalu „Gdańsk Strefa Prestiżu”, Kijowski nie dość, że wyjątkowo wysoko cenił swoje usługi informatyczne, to jeszcze ograniczał koszty, korzystając z podstawowych - i darmowych - narzędzi- pisze Wirtualna Polska.
Tak się składa, że portal, którego jestem współwłaścicielem korzystał z dokładnie tego samego szablonu, jakiego użyto do postawienia strony KOD
-– mówi Ługin.
I dodaje:
Wcześniej korzystaliśmy z wersji bezpłatne, jednak bardzo szybko przeszliśmy na wersję komercyjną, czyli ColorMag-PRO, co kosztowało nas 69 dolarów. Zrobiliśmy to przede wszystkim po to, aby mieć większy wpływ na wygląd strony i otrzymać profesjonalny support techniczny od producenta szablonu.
Zaznacza, że jego uwagę przykuło to, iż strona Komitetu Obrony Demokracji wygląda „jakby była postawiona na zwykłym, najprostszym, i co najważniejsze, darmowym szablonie ColorMag”.
Jest to tym bardziej ciekawe, gdy zestawi się to z sumami, jakie widnieją na fakturach, które otrzymywał za swoje usługi informatyczne Mateusz Kijowski i jego firma MKM-Studio
—mówi Ługin.
Według niego Kijowski nie dość, że wyjątkowo wysoko cenił swoje usługi, to jeszcze robił wszystko „po kosztach”.
Na to, że strona KOD jest oparta na bezpłatnej nakładce świadczyć może choćby brak tzw. „slidera”, który służy do przewijania obrazków na stronie głównej, w wersji „pro” jest on dostępny
— dodaje.
pc/Onet/Wirtualna Polska
Strona 2 z 2
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/polityka/322415-szumelda-o-kijowskim-jestem-przekonany-ze-mateusz-w-rzeczywistosci-nie-wykonywal-tych-uslug-o-ktorych-mowa-jest-w-fakturach?strona=2
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.