Jak zaznaczył, według danych Instytutu Transportu Samochodowego z 2011 r. koszty paliwa to zaledwie około 30 proc. całkowitych kosztów eksploatacji pojazdu.
Pozostałe koszty, czyli m.in. ubezpieczenia i naprawy, to 70 proc. kosztów eksploatacji, które ponoszą pracownicy, listonosze, leśnicy, pracownicy socjalni
— mówił.
Jak powiedział, pod projektem podpisało się około 48 tys. obywateli, co oznacza że nie udało się zebrać wymaganej liczy podpisów. Aby Sejm zajął się projektem obywatelskim musi się pod nim podpisać co najmniej 100 tys. obywateli.
Czyż podziękował klubowi Kukiz‘15 za przejęcie inicjatywy i skierowanie jej do laski marszałkowskiej jako projektu poselskiego. Jak mówił, zwracał się z ta prośbą do wszystkich klubów parlamentarnych, ale tylko klub Kukiz‘15 odpowiedział pozytywnie.
Maria Stachowska z Solidarności Poczty Polskiej mówiła, że Poczta zatrudnia około 11 tys. listonoszy, którzy często używają do obsługi swych rejonów prywatnych pojazdów. Według niej ze względu niedostosowanie do rzeczywistości stawki tzw. kilometrówek Poczta boryka się z brakiem chętnych do pracy jako listonosz.
(PAP)/emer
Drukujesz tylko jedną stronę artykułu. Aby wydrukować wszystkie strony, kliknij w przycisk "Drukuj" znajdujący się na początku artykułu.
Jak zaznaczył, według danych Instytutu Transportu Samochodowego z 2011 r. koszty paliwa to zaledwie około 30 proc. całkowitych kosztów eksploatacji pojazdu.
Pozostałe koszty, czyli m.in. ubezpieczenia i naprawy, to 70 proc. kosztów eksploatacji, które ponoszą pracownicy, listonosze, leśnicy, pracownicy socjalni
— mówił.
Jak powiedział, pod projektem podpisało się około 48 tys. obywateli, co oznacza że nie udało się zebrać wymaganej liczy podpisów. Aby Sejm zajął się projektem obywatelskim musi się pod nim podpisać co najmniej 100 tys. obywateli.
Czyż podziękował klubowi Kukiz‘15 za przejęcie inicjatywy i skierowanie jej do laski marszałkowskiej jako projektu poselskiego. Jak mówił, zwracał się z ta prośbą do wszystkich klubów parlamentarnych, ale tylko klub Kukiz‘15 odpowiedział pozytywnie.
Maria Stachowska z Solidarności Poczty Polskiej mówiła, że Poczta zatrudnia około 11 tys. listonoszy, którzy często używają do obsługi swych rejonów prywatnych pojazdów. Według niej ze względu niedostosowanie do rzeczywistości stawki tzw. kilometrówek Poczta boryka się z brakiem chętnych do pracy jako listonosz.
(PAP)/emer
Strona 2 z 2
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/polityka/301808-kukiz15-zlozyl-w-sejmie-projekt-nowelizacji-ustawy-o-transporcie-drogowym-dotyczy-waloryzacji-kilometrowek?strona=2
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.