Ślepy atak niemieckiej telewizji wywołał oburzenie Klubu Jagiellońskiego.
Z faktu, że aplikacja koncentruje się na kwestiach finansowych redakcja próbuje czynić nam zarzut. Jednak to właśnie kwestie kapitału, miejsca płacenia podatków czy prowadzenia w kraju badań i rozwoju są najistotniejsze z punktu widzenia rozwoju polskiej gospodarki
— czytamy w oświadczeniu Klubu.
Nie zgadzamy się z próbą sprowadzania idei patriotyzmu gospodarczego do absurdu autarkicznej, zamkniętej gospodarki. Od chwili startu Poli mówimy o tym, że decyzje pozostawiamy konsumentowi i zachęcamy do kupowania polskich produktów wtedy, gdy ich cena i jakość pozwalają im konkurować z zagranicznymi produktami na rynku. Kierowanie się przez konsumentów indywidualnymi preferencjami – w tym kwestią kapitału producenta – nie jest w żadnym wymiarze przejawem protekcjonizmu, ale esencją wolnorynkowej gospodarki!
— dodają konserwatyści.
W programie MDR pojawia się brudna sugestia o „szczególnym posmaku” patriotycznej inicjatywy Klubu Jagiellońskiego.
To że ultranarodowa partia Młodzież Wszechpolska reklamuje obecnie „Polę”może nie jest do końca po myśli twórców, ale daje masłu orzechowemu jednak szczególny posmak
— pada komentarz Niemców.
Niewiele jest w Polsce inicjatyw obywatelskich, które mogą usłyszeć dobre słowo od działaczy Młodzieży Wszechpolskiej i Krytyki Politycznej czy zebrać pozytywne recenzje w „Naszym Dzienniku” i „Gazecie Wyborczej”. Fakt, że naszą aplikację promują zarówno zarówno osoby o prawicowych, jak i lewicowych poglądach, traktujemy jako ogromny wyraz zaufania i poparcia dla naszej pracy. Złośliwość o „szczególny posmaku” traktujemy więc jako szczególnie nietrafioną
— odpowiada Klub Jagielloński.
Dlaczego polski patriotyzm gospodarczy wywołuje taką wściekłość w Berlinie? Czyżby niemiecki kapitał poczuł się zagrożony?
CZYTAJ WIĘCEJ: Senator Bierecki: „Sukces ekonomiczny rodzi się z narodowej dumy, która jest źródłem gospodarczego patriotyzmu”
JUB
Drukujesz tylko jedną stronę artykułu. Aby wydrukować wszystkie strony, kliknij w przycisk "Drukuj" znajdujący się na początku artykułu.
Ślepy atak niemieckiej telewizji wywołał oburzenie Klubu Jagiellońskiego.
Z faktu, że aplikacja koncentruje się na kwestiach finansowych redakcja próbuje czynić nam zarzut. Jednak to właśnie kwestie kapitału, miejsca płacenia podatków czy prowadzenia w kraju badań i rozwoju są najistotniejsze z punktu widzenia rozwoju polskiej gospodarki
— czytamy w oświadczeniu Klubu.
Nie zgadzamy się z próbą sprowadzania idei patriotyzmu gospodarczego do absurdu autarkicznej, zamkniętej gospodarki. Od chwili startu Poli mówimy o tym, że decyzje pozostawiamy konsumentowi i zachęcamy do kupowania polskich produktów wtedy, gdy ich cena i jakość pozwalają im konkurować z zagranicznymi produktami na rynku. Kierowanie się przez konsumentów indywidualnymi preferencjami – w tym kwestią kapitału producenta – nie jest w żadnym wymiarze przejawem protekcjonizmu, ale esencją wolnorynkowej gospodarki!
— dodają konserwatyści.
W programie MDR pojawia się brudna sugestia o „szczególnym posmaku” patriotycznej inicjatywy Klubu Jagiellońskiego.
To że ultranarodowa partia Młodzież Wszechpolska reklamuje obecnie „Polę”może nie jest do końca po myśli twórców, ale daje masłu orzechowemu jednak szczególny posmak
— pada komentarz Niemców.
Niewiele jest w Polsce inicjatyw obywatelskich, które mogą usłyszeć dobre słowo od działaczy Młodzieży Wszechpolskiej i Krytyki Politycznej czy zebrać pozytywne recenzje w „Naszym Dzienniku” i „Gazecie Wyborczej”. Fakt, że naszą aplikację promują zarówno zarówno osoby o prawicowych, jak i lewicowych poglądach, traktujemy jako ogromny wyraz zaufania i poparcia dla naszej pracy. Złośliwość o „szczególny posmaku” traktujemy więc jako szczególnie nietrafioną
— odpowiada Klub Jagielloński.
Dlaczego polski patriotyzm gospodarczy wywołuje taką wściekłość w Berlinie? Czyżby niemiecki kapitał poczuł się zagrożony?
CZYTAJ WIĘCEJ: Senator Bierecki: „Sukces ekonomiczny rodzi się z narodowej dumy, która jest źródłem gospodarczego patriotyzmu”
JUB
Strona 2 z 2
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/polityka/286025-niemcy-wsciekli-na-polski-patriotyzm-gospodarczy-telewizja-mdr-szydzi-ile-naprawde-polskiej-duszy-moze-byc-w-masle-wideo?strona=2
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.