Cukierkowa propaganda z udziałem Kopacz ma przykryć 8 lat nicnierobienia

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
Fot. PAP/Radek Pietruszka
Fot. PAP/Radek Pietruszka

Wszystko to niestety nie budzi żadnych zastrzeżeń większości dziennikarzy, relacjonujących te wizyty premier Kopacz, ba uważają oni, że tak właśnie powinno wyglądać rządzenie krajem przez ostatnie ponad 3 miesiące, które zostały do wyborów parlamentarnych.

Tym licznym podróżom premier Kopacz, towarzyszy intensywna kampania we wszystkich telewizjach 24-godzinnych ze spotem w którym jej pacjenci opowiadają jak bardzo im pomagała jako lekarka w podradomskim Orońsku i Szydłowcu (kilkanaście wyświetleń ciągu każdego dnia), a także prowadzona z rozmachem kampania billboardowa ze słynnym już z memów „Słucham, rozumiem, pomagam”.

Tym razem jednak ta cukierkowa propaganda chyba większości wyborców nie zwiedzie, wszak w jakiej pogardzie trzeba mieć Polaków, żeby po 8 latach nieustających afer i już przysłowiowego nicnierobienia, jeszcze raz próbować ich oszukać tym razem „na wnuczka i „pomaganie ludziom”.

« poprzednia strona
12

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.

Autor

Wspieraj patriotyczne media wPolsce24 Wspieraj patriotyczne media wPolsce24 Wspieraj patriotyczne media wPolsce24

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych