Podróże pociągami, zaczepianie pasażerów i „wyjazdowe posiedzenia rządu” to nie wszystko - Platforma Obywatelska rusza z kampanią wizerunkową Ewy Kopacz. W całej Polsce pojawią się billboardy, na których uśmiechnięta pani premier jest podpisana hasłem: „Słucham, rozumiem, pomagam”.
Plakaty i hasło zaprezentowała w Sejmie Joanna Mucha.
Hasło odnosi się w sposób absolutnie bezpośredni do tych wszystkich rozmów z Polakami. Rozmowy pomagają wykreować nowy program PO
— mówiła posłanka PO.
Jak zapowiedziała, jeszcze dziś billboardy pojawią się na ulicach polskich miast.
Mam nadzieję, że zbliży Polaków do nas, że Polacy jeszcze więcej nam będą chcieli podpowiedzieć i jeszcze raz nam zaufać
— tłumaczyła Mucha.
Pojawienie się billboardów już w tym momencie jest o tyle zaskakujące, że ciągle nie znamy terminów wyborów, a więc i oficjalnych ram kampanii. Stąd podkreślanie przez polityków PO, że chodzi o kampanię „wizerunkową”, a nie wyborczą.
Czy to pomoże pani premier?
svl
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/polityka/259101-slucham-rozumiem-pomagam-platforma-nie-czeka-na-oficjalny-start-kampanii-i-rusza-z-nowymi-billboardami-kopacz