Handlowcy są oburzeni słowami Ewy Kopacz, która w TVP Info chwaliła produkty sieci „Biedronka”.
Warzywa w Biedronce są super
— przekonywała urzędująca premier w programie Piotra Kraśki, próbując w ten sposób skrytykować pomysł PiS, który zakłada obłożenie podatkiem obrotowym sklepy wielkopowierzchniowe.
Środowisko handlu jest oburzone tą wypowiedzią. Nie godzi się, aby premier Polski reklamowała konkretną sieć handlową
— pisze w krótkim oświadczeniu Waldemar Nowakowski, Prezes Polskiej Izby Handlu.
Jak przypomina, nie jest to pierwszy raz, gdy osoba na stanowisku premiera wspiera Biedronkę. Również Donald Tusk w 2011 roku publicznie deklarował, że robi w niej zakupy.
Zadaniem rządu jest troska o rozwój handlu i tworzenie warunków równej konkurencji. Przedsiębiorcy handlowi są zniesmaczeni kolejnym przypadkiem promowania konkretnej firmy przez osobę na tak ważnym publicznym stanowisku, trudno zrozumieć z czego wynika kolejne takie zdarzenie
—podkreślił prezes.
lap
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/polityka/258644-handlowcy-oburzeni-na-ewe-kopacz-za-publiczne-chwalenie-biedronki-nie-godzi-sie-aby-premier-polski-reklamowala-konkretna-siec-handlowa