Kto największą porażką tej kampanii wyborczej? Politolog: „Komorowski to mnóstwo gaf, unikanie debaty i przemówienia rodem z PRL”

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
Fot. PAP/Tomasz Waszczuk
Fot. PAP/Tomasz Waszczuk

Magdalena Ogórek, Bronisław Komorowski oraz Janusz Korwin-Mikke to według politologa Wojciecha Jabłońskiego największe porażki toczącej się kampanii wyborczej. Jednak – jego zdaniem – największa krytyka należy się obecnemu prezydentowi za „przemówieniach jak z peerelowskiej akademii”.

Numerem 1. obciachu w tej kampanii jest jednak Magdalena Ogórek.

To megaobciach, powrót do czasów cesarza Kaliguli, który postanowił, by do senatu wyznaczyć swojego najlepszego konia. Teraz w rolę Kaliguli wciela się Leszek Miller. Tylko koń jakiś niemrawy

— podkreśla na łamach „Super Expressu” politolog.

Prezydent Bronisław Komorowski to z kolei numer 2. tego niechlubnego rankingu.

Mnóstwo gaf, unikanie debaty, anemiczna kampania. Masa błędów u polityka, który w oficjalnej polityce jest już ćwierć wieku. To żenujące, i myślę, że wyborcy przy urnach ocenią to odpowiednio. Efektem będzie bardzo słaby wynik prezydenta w pierwszej turze. Co więcej, ośmielam się powiedzieć, że Bronisław Komorowski w drugiej turze może wybory prezydenckie przegrać

— zaznaczył Jabłoński, który dodał także, że przy tak słabej kampanii oraz „przemówieniach jak z peerelowskiej akademii” bardzo prawdopodobna jest porażka obecnego prezydenta.

Natomiast numerem 3. rankingu największego obciachu obecnej kampanii – zdaniem Jabłońskiego - jest Janusz Korwin-Mikke.

Za powtórkę z kampanii Hitlera z 1932 roku. To latanie starym samolotem, zakładanie czapki pilotki, uzupełnia wizerunek polityka nie do końca poczytalnego

— dodał politolog na łamach gazety.

mmil/se.pl

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych