I tak się ustawia media! Sawicki wykupuje na Czerskiej miejsce na... wywiad. A Piechociński mruga do widzów z ekranu - za wszystko płaci podatnik!

https://madrid.trade.gov.pl/pl/
https://madrid.trade.gov.pl/pl/

Polskie Stronnictwo Ludowe daje przykład i pokazuje, jak można promować swoich posłów, ministrów i partię za pieniądze ministerstw. I to na wszelkich polach - od telewizji po prasę.

Środa. W stacjach informacyjnych niemal co godzinę wyświetlany jest swoisty spot Janusza Piechocińskiego, który z rozbrajającym uśmiechem opowiada o tym, co robi w ramach swojej pracy, za którą wszyscy i tak mu płacimy.

Ministerstwo Gospodarki reaguje na potrzeby polskich przedsiębiorców. Zorganizujemy misje przyjazdowe dla dziennikarzy i kontrahentów z Azji i krajów bałkańskich

— zapewnia pan wicepremier.

I opowiada o szerokiej pomocy, jaka - jego zdaniem - płynie z rządu i ministerstwa. Pan wicepremier uśmiecha się do widzów, a że na końcu mamy jedynie mało istotny komunikat o źródle całego przedsięwzięcia…

Ale wysiłki Janusza Piechocińskiego to nic przy tym, co pokazał Marek Sawicki na łamach gazety Adama Michnika. Na pierwszy rzut oka - nic nadzwyczajnego. Oto Marek Sawicki udziela wywiadu jednemu z prorządowej gazet.

Nie ma dnia, bym nie rozmawiał z rolnikami

— zapewnia pan minister.

Ale gdy przyjrzymy się bliżej… Nad wywiadem widnieje uroczy napis „REKLAMA”, a cały wywiad okazuje się być ustawką przygotowaną przez zespół prasowy Ministerstwa, którym kieruje Sawicki.

I po co się męczyć, chodzić na wywiady, sprzeczać na łamach prasy? Skoro można ją po prostu kupić…

svl, wyborcza.pl, trade.gov.pl

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych