Marzena Nykiel we "wSieci": Homomisja TVP. Sprawdź, jak telewizja łamie prawo, promując homoseksualistów!

YT
YT

Telewizja Polska odnalazła zagubioną przed laty misję. będzie promować związki lesbijskie. Absolutnie gratis! złamie przy tym wszelkie przepisy prawa

— pisze Marzena Nykiel na łamach najnowszego numeru „wSieci”.

CZYTAJ TAKŻE: TVP za darmo wypromuje homozwiązki? Rewolucja obyczajowa w ramach „misji”

Takiego sforsowania granic jeszcze nie było. Niewielkie gremium, którego skład znany jest tylko wtajemniczonym, zdecydowało, że TVP poświęci swój cenny czas antenowy na homopropagandę. Spot „Najbliżsi obcy” zgłoszony przez Kampanię Przeciw Homofobii zyskał aprobatę Komisji ds. Kampanii Społecznych TVP i dzięki temu zagości na wszystkich antenach publicznego nadawcy

— pisze redaktor naczelna wPolityce.pl.

Przypomina, że klip przedstawiający dzień z życia lesbijek zostanie wyemitowany bezpłatnie w TVP1, TVP2, TVP Info, TVP Kultura i w TVP Historia. Jako że celem kampanii społecznych jest dotarcie do wszystkich grup odbiorców, będziemy go mogli oglądać od rana do wieczora, przed „Ziarnem”, po „Wiadomościach”, w bloku edukacyjnym i w sąsiedztwie niedzielnej transmisji z Watykanu.

Według Marzeny Nykiel rozpowszechnianie klipu jest to stara, rozpisana szczegółowo przez Amerykanów strategia oswajania homoseksualizmu, która realizowana jest punkt po punkcie przez Kampanię Przeciw Homofobii. W końcowej scenie spotu bohaterki świętują razem ze swoimi przyjaciółmi czwartą rocznicę związku.

Nykiel wylicza kilkanaście nadużyć prawa, które pociągnęła za sobą jedna decyzja prezesa TVP o emisji lesbijskiego spotu.

Zauważa jednak, że kampania zmobilizowała organizacje obywatelskie do protestów. Powstają listy sprzeciwu i indywi­dualne interwencje tysięcy zniesmaczonych ludzi. I jak pisze - trudno się dziwić - skoro TVP nie tylko zerwała społeczną umowę, lecz również w sposób rażący naruszyła zapisy prawne.

Czy propagowanie homoseksualizmu i na­kłanianie widzów do zmiany prawa w kwe­stii legalizacji związków homoseksualnych mieści się w ramach misji publicznego na­dawcy? Czy spot wyprodukowany przez Kampanię Przeciw Homofobii może zostać wyemitowany w ramach bezpłatnej kampa­nii społecznej bez naruszenia prawa?

— zastanawia się autorka.

I odpowiada: „Z kilku powodów: nie.”

Jak wylicza, przygotowany spot jest sprzeczny z definicją kampanii społecznej, narusza jej zasady, przekreśla misję mediów publicznych (Ustawa o radiofonii i telewizji stanowi , że „programy i inne usługi” powinny „respektować chrześcijański system wartości, za podstawę przyjmując uniwersalne zasady etyki”, oraz „służyć umacnianiu rodziny”) i narusza zasady Konstytucji, która mówi jasno, że „małżeństwo jako związek kobiety i mężczyzny, rodzina, macierzyństwo i rodzicielstwo znajdują się pod ochroną i opieką Rzeczypospolitej Pol­skiej”.

Cały artykuł w najnowszym, setnym, numerze tygodnika „wSieci”.

wwr

Dotychczasowy system zamieszczania komentarzy na portalu został wyłączony.

Przeczytaj więcej

Dziękujemy za wszystkie dotychczasowe komentarze i dyskusje.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych.