Dyskusja nad spotem, na który zostało wydane aż siedem milionów złotych, nie milknie. Nie dość, że absurdalnie drogi, to jeszcze z nałożonym przez Elżbietę Bieńkowską zakazem udostępniania na stronach internetowych.
Ale to nie wszystko. Bo siedem milionów trafiło do odpowiedniej firmy. Jak czytamy na łamach „Super Expressu”, w firmie, która wygrała konkurs na produkcję nieszczęsnego spotu zasiadają doradcy prezydenta Bronisława Komorowskiego. Mowa o Szymonie Gutkowskim i Marcinie MroszczakU.
Spółka nazywa się Gutenberg Networks.
Ich firmę wybrano w szybkim tempie. 4 lutego rozpoczęto postępowanie konkursowe, a zamknięto 12 marca
— czytamy na łamach tabloidu.
Gutkowski broni się, że jego firma współpracowała z poprzednimi rządami i prezydentami. Ale sprawa spotu za siedem milionów od początku bardzo brzydko pachnie…
lw, „SE”
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/polityka/192977-nawet-mccartney-lapie-sie-za-glowe-w-firmie-ktora-zrobila-spot-za-siedem-milionow-zasiadaja-doradcy-prezydenta-komorowskiego