Kampania wyborcza wystartowała w Polsce na dobre, co widać zwłaszcza w internecie, gdzie główne komitety wyborcze każdego dnia prezentują nowe spoty wyborcze.
Reakcja na pewne zdarzenia jest natychmiastowa, bowiem taką możliwość daje szybki przepływ informacji w internecie. Raptem wczoraj rząd zaprezentował słynny już spot mówiący o 10-leci Polski w Unii Europejskiej, a my już następnego dnia możemy zobaczyć kontr spoty Solidarnej Polski i Ruchu Narodowego, które atakują wydanie 7 mln zł na promocję Polski, a raczej Platformy Obywatelskiej…
Jednak nie wszyscy tak jak PiS, SP czy Ruch Narodowy prezentują dobry poziom. Wystarczy spojrzeć na materiały ludzi związanych z Twoim Ruchem. Jakieś strzykawki z euro, wulgaryzmy, niemerytoryczne stwierdzenia – taki jest obraz kampanii wyborczej ekipy Palikota i spółki. Zaskakuje nawet Ryszard Kalisz mówiący o rozmiarze swojego brzucha…
Politycy z lewicy chcą być nowocześni, pro-europejscy i sympatyczni, jednak mało który kandydat prezentuje konkretne pomysły.
Promocję w internecie docenia Kongres Nowej Prawicy. Lider ugrupowania Janusz Korwin-Mikke podkreśla, że zaangażowanie jego ludzi w obecność w sieci połączona z obecnością w każdym regionie Polski staną się źródłem sukcesu KNP. Jednak to co może przynieść sukces, może równie szybko roznieść negatywne informacje o politykach. Widać to wyraźnie na przykładzie właśnie Korwina-Mikke. Jego wpis na Facebooku w którym oskarżył polityka PO o gwałt już robi furorę…
W internecie trzeba uważać – zwłaszcza w trakcie kampanii wyborczej, bo jeden nieprzemyślany i szybki wpis, można zniszczyć całą ciężką pracę polityka.
Łukasz Żygadło
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/polityka/192631-wojna-na-spoty-w-internecie-wszyscy-stawiaja-na-jedna-formule-bo-malym-kosztem-mozna-zbic-spory-kapital
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.