Cztery lata rządów Viktora Orbána – jakie wnioski?

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
Fot. Instytut Sobieskiego
Fot. Instytut Sobieskiego

Instytut Sobieskiego zaprasza na debatę pt.

„Cztery lata rządów Viktora Orbána – jakie wnioski?”

z udziałem

dr. Davida Görömbölyiego (Ambasada Węgier)

Igora Janke (Instytut Wolności)

Andrzeja Sadeckiego (Ośrodek Studiów Wschodnich)

Leszka Skiby (Instytut Sobieskiego)

Mateusza Kędzierskiego (Instytut Sobieskiego)

 

Prowadzenie:

Tomasz Wróblewski (Redaktor Naczelny tocowazne.pl)

 

Spotkanie odbędzie się w środę 26 marca br. o godz. 18.00 w siedzibie Instytutu Sobieskiego, przy ul. Nowy Świat 27/1 w Warszawie i będzie połączone z prezentacją raportu Instytutu Sobieskiego pt. „Węgry Orbána – wzór czy przestroga?”

dr David Görömbölyi – Pierwszy Sekretarz Sekcji Politycznej Ambasady Węgier w Polsce, analityk polityki międzynarodowej, ukończył Uniwersytet w Debreczynie i Uniwersytet Jagielloński.

Igor Janke – publicysta, współwłaściciel i szef Niezależnego Forum Publicystów Salon24.pl, prezes Instytutu Wolności, autor książki o Viktorze Orbánie pt. „Napastnik”.

Andrzej Sadecki – analityk w Zespole Środkowoeuropejskim Ośrodka Studiów Wschodnich (OSW). W raporcie IS „Węgry Orbána – wzór czy przestroga?” autor rozdziału pt. „Polityka zagraniczna Węgier po 2010 roku”.

Leszek Skiba – Członek Rady Instytutu Sobieskiego i ekspert w dziedzinie ekonomii politycznej. Współredaktor raportu IS „Węgry Orbána – wzór czy przestroga?”, autor rozdziału pt. „Relacje między rządem Fideszu a Międzynarodowym Funduszem Walutowym w latach 2010-2013”.

Mateusz Kędzierski – ekspert Instytutu Sobieskiego w obszarze gospodarki i energetyki. Współredaktor raportu IS „Węgry Orbána – wzór czy przestroga?”, autor rozdziału pt. „Polityka energetyczna drugiego rządu Viktora Orbána – wybrane aspekty”.

Serdecznie zapraszamy!

Zespół IS

Autor

Nowy portal informacyjny telewizji wPolsce24.tv Wspieraj patriotyczne media wPolsce24 Wspieraj patriotyczne media wPolsce24

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych