Nowi autorzy w tygodniku „wSieci”, nowa kampania wizerunkowa popularnego pisma w telewizji, radiu i Internecie po roku działalności. ZOBACZ SPOT

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
Fot. wPolityce.pl
Fot. wPolityce.pl

http://www.youtube.com/watch?v=8Nj4DaPnfNc&feature=youtu.be

Tygodnik „wSieci” podsumowuje pierwszy rok działalności. 10 lutego ruszyła nowa odsłona kampanii wizerunkowej dla tygodnika „wSieci”. Nowe spoty pojawiły się w stacjach TVP. Wzmocnieniem będzie równoległa kampania produktowa w radiu i w internecie. Za produkcję spotu telewizyjnego i zakup mediów do kampanii odpowiada agencja Apella. Kampania potrwa do końca lutego.

Zespół redakcyjny tygodnika młodej Polski stale zasilają nowi autorzy. Swoje miejsce na łamach mają lubiani i cenieni przez czytelników „wSieci” Leszek DługoszJan PietrzakKatarzyna ŁaniewskaMaciej PawlickiWitold GadowskiŁukasz WarzechaWiktor ŚwietlikPiotr SkwiecińskiJerzy Jachowicz. Czytelnicy cenią stałe rubryki Mazurka Zalewskiego, braci – Michała i Pawła KorsunówDoroty ŁosiewiczKamili ŁapickiejKrzysztofa Feusette’aŁukasza Adamskiego,Ryszarda MakowskiegoPiotra Zaremby.

Co tydzień na czytelników czeka zatem solidna porcja publicystyki. Od kilku tygodni na łamach „wSieci” zagościła też Krystyna Grzybowska, znana czytelnikom m.in. z łamów „Gazety Polskiej” i portalu wPolityce.pl dziennikarka i publicystka. Cotygodniowe felietony pt. „Z Krystyną Grzybowską dookoła Europy” spotkały się już z uznaniem czytelników. Wśród autorów tygodnika są takżeWojciech Wencel, poeta, felietonista, eseista i krytyk literacki z Gdańska oraz Jan Polkowski – poeta i pisarz, mieszkaniec Krakowa. Od niedawna analizy na łamach „wSieci” publikuje także Jan Rokita.

Spot telewizyjny prezentuje okładki tygodnika, a Jacek Karnowski, redaktor naczelny dziękuje czytelnikom za zaangażowanie, lojalność i wparcie, dzięki czytelnikom tygodnik – mimo prób odebrania mu tytułu – przetrwał na rynku.

Co tydzień po tygodnik „wSieci” sięga kilkaset tysięcy Czytelników. Dzięki Wam przetrwaliśmy i od ponad roku konsekwentnie robimy swoje

– mówi Jacek Karnowski w spocie telewizyjnym, polecając odważny tygodnik młodej Polski.

Tygodnik wydawany przez Fratrię zajmuje ukazuje się od listopada 2012 roku. Od pierwszego numeru znalazł w czołówce tygodników opinii w Polsce. Średnia sprzedaż ogółem tygodnika „wSieci” w ubiegłym roku wyniosła 95 249 egzemplarzy (średnia styczeń – listopad 2013 wg danych ZKDP).

 

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych