Hanna Lis billboardem? Po incydencie z papierosami eksperci entuzjastycznie oceniają „powierzchnię reklamową” prezenterki

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
fot. wPolityce.pl/"SE"
fot. wPolityce.pl/"SE"

„Wpadka” z paczką papierosów Hanny Lis, które podczas prowadzonej przez nią telewizyjnej „Panoramy” znalazły się na wizji, dała asumpt do oceny reklamowych możliwości prezenterki.

CZYTAJ WIĘCEJ: Palenie szkodzi! Nie tylko zdrowiu ale i karierze. Hanna Lis przez paczkę papierosów musi się gęsto tłumaczyć

Hanna Lis jest szalenie atrakcyjna dla reklamodawców. To nowoczesna, agresywna i piękna dziennikarka. Inne kobiety z chęcią będą kopiować nie tylko jej ubiory, lecz także styl życia

– zachwala w „Super Expressie” medioznawca, prof. Wiesław Godzic.

Gazeta stawia pytanie, czy incydent z papierosami Hanny Lis na wizji, rzeczywiście był wypadkiem przy pracy. Pojawiają się co do tego wątpliwości…

Trudno mi uwierzyć, że to pudełko znalazło się tam przypadkowo. Przecież stolik jest synonimem czystości, co udowodnił pan Durczok. Znajduje się na nim tylko kilka z góry ustalonych przedmiotów. A dodatkowo w studiu palić nie można

– zauważa Godzic.

„SE” publikuje wizualizację Hanny Lis jako atrakcyjnego słupa reklamowego. Obok mogłaby znaleźć się wizualizacja „powierzchni reklamowej” Tomasza Lisa. Częściowo zajętej przez parówki, napój izotoniczny i logo na butach.

Więcej o celebrytach na wSumie.pl

Co spadnie na słupy reklamowe? Zobacz prognozę pogody

JUB/”SE”

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych