Sakiewicz: "Gazeta Polska Codziennie" jest na granicy osiągnięcia rentowności

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
Facebook
Facebook

W listopadzie 2013 roku największy spadek sprzedaży wśród dzienników zanotowała "Gazeta Polska Codziennie". Wynik sprzedażowy spadł o niemal 25 proc., do 23 414 egzemplarzy. Podobnie było miesiąc wcześniej.

Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny "GPC", jest jednak spokojny o przyszłość gazety.

Stale rozwijamy sprzedaż internetową. Problemem jest jednak sprzedaż egzemplarzy papierowych, ale to efekt kurczącej się ilości punktów sprzedaży

- mówi w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl, zapewniając, że dziennik jest na granicy osiągnięcia rentowności.

Jesteśmy na granicy jej osiągnięcia. Sprzedaż rośnie z miesiąca na miesiąc. Mamy większą sprzedaż kioskową niż inne tytuły tego typu

- zaznaczył redaktor naczelny „GPC”, przypominając zarazem, że między latem a jesienią 2012 roku dziennik zanotował kilkunastoprocentowy wzrost sprzedaży egzemplarzowej. Potwierdzają to dane ZKDP z których wynika, że w październiku ub.r. w kioskach „GPC” sprzedawała średnio 22 593 egz., o ponad 10 tys. egz. więcej niż „Rzeczpospolita” czy "Dziennik Gazeta Prawna". Tego wyniku nie udało się jednak powtórzyć w roku kolejnym.

Wirtualnemedia.pl/aż

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych