Tomasz Lis jednak uprawiał kryptoreklamę? Komisja Etyki odważyła się wreszcie skrytykować medialnego „pluszaka”.
Komisja Etyki TVP oceniła wpis red. Lisa z marką znanego napoju i hotelu. Choć Komisja dość odważnie stwierdziła, że działania Lisa promującego marki bez zaznaczenia, że to jest reklama – „noszą znamiona kryptoreklamy”, to nie postawiał kropki nad i i nie uznała, że to złamanie etyki TVP.
Komisja Etyki przypomina, że dziennikarze związani z Telewizją Polską mają obowiązek szczególnej staranności w przestrzeganiu Zasad etyki dziennikarskiej, gdyż każdy przypadek ich naruszenia obniża poziom zawodowych standardów
- napisano w komunikacie, który otrzymał portal Wirtualnemedia.pl.
Ta sama komisja w ubiegłym tygodniu nie miała problemu z uznaniem za niezgodne z zasadami etyki dziennikarskiej TVP Macieja Kurzajewskiego za reklamę jednego z banków. Dostał za to zakaz występowania na antenie. Podobny zakaz otrzymała Marzena Rogalska z programu „Pytanie na śniadanie” na Dwójce za reklamę jednego z dyskontów spożywczych.
Slaw/ Wirtualnemedia.pl
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/polityka/169453-tomasz-lis-jednak-probowal-kuglowac-z-reklama-komisja-etyki-tvp-zauwazyla-kryptoreklame-ale-nie-uznala-tego-za-zlamanie-etyki
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.