"Gazeta Wyborcza" odnotowała, w porównaniu do 2012 r., spadek na poziomie 17.1 proc. - największy spośród wszystkich dzienników. Jak informuje portal wirtualnemedia.pl, w lipcu 2013 r. sprzedaż gazety Michnika uplasowała się na poziomie zaledwie 183 464 tys. egzemplarzy. To najniższa sprzedaż "Gazety Wyborczej" od 18 lat!

To świadczy o tym, że Polacy coraz bardziej niechętni wobec przekazu serwowanego przez media z ul. Czerskiej. Im mocniej naciska "Gazeta Wyborcza", promując tak kontrowersyjnych polityków, jak oskarżany o pedofilię Daniel Cohn-Bendit, (CZYTAJ WIĘCEJ: Z cyklu: autorytety "Wyborczej" - pedofil błyszczy w gazecie Michnika. Manifest Cohn-Bendita: Precz z państwem narodowym!), tym społeczeństwo coraz bardziej odwraca się od prorządowego dziennika.

Wysoki spadek sprzedaży odnotowała też "Rzeczpospolita" wydawana przez Grzegorza Hajdarowicza. W lipcu 2013 r. sprzedaż wynosiła 64 505 egzemplarzy, tymczasem rok temu o tej samej porze 74 901 - oznacza to spadek prawie o 14 proc.

Na pierwszym miejscu, jeśli chodzi o sprzedaż wśród dzienników, plasuje się wciąż "Fakt". W lipcu 2013 tabloid odnotował sprzedaż na poziomie 325 803 egzemplarzy, co w porównaniu do 2012 r. oznacza spadek o ponad 9 proc.

Mniejszą sprzedaż ma również "Super Express". Od 2012 r. jego popularność zmniejszyła się o ponad 6 proc. i wynosi aktualnie 143 163 sprzedanych egzemplarzy.

mc,wirtualnemedia.pl

 

 

----------------------------------------------------

----------------------------------------------------

Zapraszamy do naszego wSklepiku.pl!

Tylko tam możesz nabyć trzy pierwsze numery miesięcznika "W Sieci Historii".