"Sieci” w czołówce tygodników opinii! Drastyczny spadek "Uważam Rze", które odnotowuje najgorszy wynik w historii

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
 Fot. Sieci/PAP/Jakub Kamiński
Fot. Sieci/PAP/Jakub Kamiński

Kierowany przez Jacka Karnowskiego magazyn „Sieci” (wydawany przez spółkę Fratria), ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 92 385 egz., zajmuje czwarte miejsce wśród najchętniej kupowanych tygodników opinii w Polsce. Miejsce pisma w wydawniczej czołówce potwierdzają majowe wyniki sprzedaży podane przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy.

Dziękujemy za zaufanie!

Cieszymy się, że obok „Gościa Niedzielnego”, to właśnie „Sieci” jest najbardziej poczytnym i najchętniej kupowanym tygodnikiem prezentujących te wartości, o których pamiętać powinien każdy z nas

- komentuje wyniki Jacek Karnowski.

Konkurujemy teraz z Newsweekiem i Polityką o miejsce na podium i wierzę, że czytelnicy po wakacjach pokażą, że warto sięgać regularnie po odważny, konserwatywny tygodnik opinii, dostarczający dawkę rzetelnej publicystyki. Dziękujemy za okazywane nam zaufanie i zachęcamy do cotygodniowego sięgania po tygodnik „Sieci”. Zapewniamy, że poza solidną dawką publicystyki, znajdziecie w nim Państwo tematy niepowtarzalne – zarówno te odważne i bezkompromisowe, jak i lżejsze, dostarczające chwili wytchnienia

– dodaje.

Wynik „Sieci” budowany jest przede wszystkim w oparciu o sprzedaż bezpośrednią, nie zaś dystrybucję pakietową, czy budowaną latami promocję prenumeraty. Tym bardziej cieszymy się z obiecującego czwartego miejsca w zestawieniu

– mówi Tomasz Przybek, prezes Fratrii, wydawca tygodnika „Sieci”.

CZYTAJ WIĘCEJ: Nowy numer "Sieci" już w kioskach! A w nim m.in. analiza jak teraz Kaczyński idzie po Tuska i rozmowa z o. T. Rydzykiem

Jak informuje portal Wirtualnemedia.pl., na pierwszym miejscu zestawienia pozostaje katolicki “Gość Niedzielny” (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej „Gość Niedzielny”). W maju br. jego sprzedaż ogółem wyniosła 134 498 egz. Drugie miejsce zajmuje “Newsweek Polska” wydawany przez Ringier Axel Springer Polska) (125 916 egz.), który wyprzedził “Politykę” (123 450 egz.).

„Sieci” wyprzedzają „Tygodnik do Rzeczy” wydawany przez Michała M. Lisieckiego. Sprzedaż tego tytułu wyniosła  85 587 egz. Majowe wyniki potwierdzają katastrofalną sytuację „Uważam Rze” (Gremi Media), którego średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się aż o 89,63 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem.

Ostatecznie wyniosła już tylko 13 443 egz., co było najniższym wynikiem w historii tego tygodnika. Tytuł znalazł się już na ostatnim miejsce zestawienia tygodników opinii (rok wcześniej był drugi)

– podkreślają Wirtualnemedia.pl.

Jak podaje portal, drugi największy spadek odnotowała będąca na siódmym miejscu "Gazeta Polska” (Niezależne Wydawnictwo Polskie), której średni wynik zmalał o 14,64 proc. do 51 618 egz.

JKUB/Wirtualnemedia.pl

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych