Jak podaje portal Wirtualne Media, tygodnik "Sieci" zanotował w kwietniu bardzo dobry wynik sprzedażowy.

Najwięcej sprzedawał - dystrybuowany głównie w kościołach - "Gość Niedzielny" - w kwietniu br. jego sprzedaż ogółem zmalała jednak o 4,8 proc. i wyniosła 146 189 egz. Drugie miejsce zajęła "Polityka" - średnia sprzedaż ogółem 131 889 egz. po spadku o 4,6 proc.

Trzecia pozycja należała do tygodnika "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska), którego wynik sprzedażowy zmalał o 7,7 proc. do 118 237 egz.

Na kolejnym miejscu znalazły się "Sieci" z wynikiem 103 712 egz. Niżej uplasowało się "Do Rzeczy" - ze sprzedażą na poziomie 97 371 egz.

Największy spadek w kwietniu br. zanotował kierowany przez Jana Pińskiego tygodnik "Uważam Rze", którego średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się aż o 87,6 proc. i ostatecznie wyniosła już tylko 17 880 egz. Tygodnik ma teraz zmienić strategię, stając się tygodnikiem dla przedsiębiorców prowadzących małe i średnie firmy.

W kwietniu największy spadek średniej sprzedaży ogółem, wynoszący 15,2 proc., zanotował "Tygodnik Powszechny". Straciła także "Gazeta Polska" - ten tytuł sprzedaje 63 tys. egzemplarzy, o 6 tys. mniej niż rok temu.

Zapraszamy na profil FB "Sieci" - dołącz do 32 tysięcy naszych przyjaciół!