Radiu Maryja - jako jednej z niewielu stacji - wciąż przybywa słuchaczy. Toruńska rozgłośnia dystansuje coraz bardziej słabnące TOK FM

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
Fot. wPolityce.pl
Fot. wPolityce.pl

Portal wirtualnemedia.pl opublikował najnowsze badania dotyczące słuchalności stacji radiowych. Wynika z nich, że choć większość stacji traci słuchaczy, to Radiu Maryja wciąż ich przybywa. Toruńska rozgłośnia zwiększyła swój udział w rynku o 0,5 pkt procentowego, który wynosi już 2,7 proc.

Dla porównania - radio TOK FM, finansowane przez Agorę, leci na łeb, na szyję. Jego udziały w rynku wynoszą jedynie 1,1 proc. i jest to duży spadek - tym razem o 0,4 pkt procentowego.

Z najnowszej fali badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (listopad - styczeń 2013) wynika, że RMF FM z wynikiem 25,4 proc. zostało liderem słuchalności wśród stacji ogólnopolskich (spadek o 1,2 punktu procentowego). Na drugim miejscu uplasowało się Radio ZET z 15,8 proc. udziałem w rynku (poprzednio 15,30 proc.). Na podium znalazła się jeszcze "Jedynka" z wynikiem 10,2 proc. (spadek o 2,1 pkt. proc.) a czwartym miejscu uplasowała się "Trójka" - 7,5 proc. (spadek o 0,5 punktu procentowego). Radio Maryja znajduje się na piątym miejscu z wynikiem 2,7 proc.

W analizowanym okresie swoje wyniki poprawiły właśnie Radio Maryja (o 0,5 pkt. proc.), Eska Rock (o 0,1 pkt. proc.) i RMF Classic (0,2 pkt. proc.).

lw, wirtualnemedia.pl

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych