Czystki Hajdarowicza przyniosły efekt. Sprzedaż "Rzeczpospolitej" spadła aż o 44 procent! Mocno traci także "Gazeta Wyborcza"

Fot. wPolityce.pl
Fot. wPolityce.pl

Grzegorz Hajdarowicz musi być z siebie dumny. Zmiany wewnątrzredakcyjne, jakie zarządził właściciel "Rzeczpospolitej", przyniosły niesamowite efekty.

Listopadowe wyniki czytelnictwa wskazują, że dziennik Hajdarowicza sprzedaje się o 44 procent gorzej niż rok temu w analogicznym czasie! Oznacza to, że po "Rzeczpospolitą" w kioskach sięga jedynie nieco ponad 15 tysięcy osób.

Sytuację "Rzeczpospolitej" ratuje jeszcze prenumerata, którą zamówiły liczne samorządy i prywatne firmy. Nie wiadomo jednak, jak dużo z nich zdecydowało się przedłużyć prenumeratę na kolejny rok.

Tracą - choć dużo mniej niż "Rz" - również inne gazety. I tak na przykład "Gazeta Wyborcza" zanotowała spadek wyników o niemal 30 tys. egzemplarzy, tym samym oddając pozycję wicelidera "Super Expressowi". Na czele rankingu utrzymuje się "Fakt", który sprzedaje średnio ok. 340 tys. egzemplarzy pisma.

Spadła też sprzedaż "Dziennika Gazety Prawnej". Stabilną pozycję utrzymuje za to "Gazeta Polska Codziennie", po którą sięga w kioskach ok. 30 tysięcy czytelników.

maf, wirtualnemedia.pl

Studio TV

W tym miejscu za chwilę pojawią się komentarze...

Redaktor Naczelna: Marzena Nykiel

Zespół: Krzysztof Bałękowski, Wojciech Biedroń, Adam Kacprzak, Jacek Karnowski, Michał Karnowski, Tomasz Karpowicz, Kamil Kwiatek, Aleksander Majewski, Adam Stankiewicz, Weronika Tomaszewska, Anna Wiejak.

Autorzy: Łukasz Adamski, Piotr Cywiński, Krzysztof Feusette, Grzegorz Górny, Edyta Hołdyńska, Jerzy Jachowicz, Aleksandra Jakubowska, Stanisław Janecki, Dorota Łosiewicz, Maja Narbutt, Maciej Pawlicki, Andrzej Potocki, Marek Pyza, Aleksandra Rybińska, Marcin Wikło.

Używasz przestarzałej wersji przeglądarki Internet Explorer posiadającej ograniczoną funkcjonalność i luki bezpieczeństwa. Tracisz możliwość skorzystania z pełnych możliwości serwisu.

Zaktualizuj przeglądarkę lub skorzystaj z alternatywnej.