Wszystko dla kasy? Czy Tomasz Lis użył siebie i swojej córki w kryptoreklamie aparatów fotograficznych? Tak sugeruje Press.pl

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź

Na zdjęciu: wspomniany serwis zasłynął nachalną reklamą orlenowskich parówek. Reklamę otrzymał od spółki skarbu państwa już w dniu startu, zanim zdobył choćby jednego czytelnika

Jak podaje strona Press.pl redakcja serwisu internetowego należącego Tomasza Lisa, a popularnie zwanego parówkowym, uruchomiła cykl reportażowy pt. "Dzień z życia". Projekt powstaje przy współpracy z firmą Samsung. W ramach cyklu - co stało się już dość głośne w Internecie - przedstawiono dzień z życia Tomasza Lisa. Wszystkie zdjęcia i tekst miała rzekomo wykonać córka dziennikarza - Pola Lis.

Z materiału Press wynika:

1. Materiał otwiera i zamyka reklama aparatów jednej z firm

2. Widać na nich zdjęcia twarzy jednej z córek dziennikarza

3. Jako autorka zdjęć przedstawiona jest córka Tomasza Lisa, ale co najmniej część z nich zdjęć wykonały inne osoby, np. reporterzy Radia TOK FM

4. Sam Lis zaprzecza, że jest to materiał sponsorowany.

5. Firma produkująca aparaty jest jednak dumna z tej współpracy

 

Jak widać wszystko jest na sprzedaż, a w plotkach o dramatycznych wynikach finansowych wspomnianego serwisu i jego rychłej sprzedaży/zamknięciu jest może coś na rzeczy...

ZOBACZ INNY PRZYKŁAD DZIENNIKARSKIEJ "JAKOŚCI" PARÓWKOWEGO PORTALU:  Grzywki z pasemkami zaatakują jesienią czyli redaktor Machała w akcji

W tej sytuacji widać, że nasz sklep z kubkami i KALENDARZAMI NA ROK 2013 to naprawdę szlachetny sposób na zbudowanie niezależności finansowej! ZAPRASZAMY!

plusk

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.

Autor

Wspieraj patriotyczne media wPolsce24 Wspieraj patriotyczne media wPolsce24 Wspieraj patriotyczne media wPolsce24

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych