Na zdjęciu: wspomniany serwis zasłynął nachalną reklamą orlenowskich parówek. Reklamę otrzymał od spółki skarbu państwa już w dniu startu, zanim zdobył choćby jednego czytelnika
Jak podaje strona Press.pl redakcja serwisu internetowego należącego Tomasza Lisa, a popularnie zwanego parówkowym, uruchomiła cykl reportażowy pt. "Dzień z życia". Projekt powstaje przy współpracy z firmą Samsung. W ramach cyklu - co stało się już dość głośne w Internecie - przedstawiono dzień z życia Tomasza Lisa. Wszystkie zdjęcia i tekst miała rzekomo wykonać córka dziennikarza - Pola Lis.
Z materiału Press wynika:
1. Materiał otwiera i zamyka reklama aparatów jednej z firm
2. Widać na nich zdjęcia twarzy jednej z córek dziennikarza
3. Jako autorka zdjęć przedstawiona jest córka Tomasza Lisa, ale co najmniej część z nich zdjęć wykonały inne osoby, np. reporterzy Radia TOK FM
4. Sam Lis zaprzecza, że jest to materiał sponsorowany.
5. Firma produkująca aparaty jest jednak dumna z tej współpracy
Jak widać wszystko jest na sprzedaż, a w plotkach o dramatycznych wynikach finansowych wspomnianego serwisu i jego rychłej sprzedaży/zamknięciu jest może coś na rzeczy...
ZOBACZ INNY PRZYKŁAD DZIENNIKARSKIEJ "JAKOŚCI" PARÓWKOWEGO PORTALU: Grzywki z pasemkami zaatakują jesienią czyli redaktor Machała w akcji
plusk
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/polityka/146654-wszystko-dla-kasy-czy-tomasz-lis-uzyl-siebie-i-swojej-corki-w-kryptoreklamie-aparatow-fotograficznych-tak-sugeruje-presspl
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.