Katolickie rozgłośnie w górę! Wzrosty słuchalności anten ogólnopolskich i regionalnych

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
Fot. Radio Rodzina
Fot. Radio Rodzina

Obok sukcesu ogólnopolskiego nadawcy katolickiego, Radia Maryja, również w regionie stacje katolickie podnoszą wyniki słuchalności. W ostatnim badaniu słuchalności Radio Rodzina osiągnęło bardzo dobry, najlepszy od kilku lat wynik we Wrocławiu. Stacja działająca na Dolnym Śląsku z wynikiem 2,9% wyprzedziła  m.in, Radio RMF MAXXX, Radio 106,1 Roxy FM, Radio CHILLI ZET, Radio PiN oraz Radio Traffic.

Z osiągniętego wyniku bardzo zadowolony jest dyrektor Radia Rodzina, ks. Cezary Chwilczyński:

Oznacza to, że codziennie słucha nas na Dolnym Śląsku ok. 80-90 tys. osób

– mówi.

Katolickie Radio Rodzina jest rozgłośnią niekomercyjną (nadawca społeczny), której głównym zadaniem jest ewangelizacja i przekazywanie Dobrej Nowiny w sposób nowoczesny i przystępny dla wszystkich. Oferta programowa rozgłośni jest bardzo bogata i obfituje w audycje religijne, w programy o charakterze społecznym oraz politycznym. Stacja znana jest również ze swojego zaangażowania w sprawy regionu. Ostatnio na antenie Radia Rodzina zagościł znakomicie przyjęty przez Dolnoślązaków Salon Dziennikarski – Floriańska 3.

Radio Rodzina można usłyszeć we Wrocławiu na częstotliwości 92,0 FM, w Świdnicy na 98,1 FM, w Strzelinie na 94,8FM, Brzegu 94,0FM, Kotlinie Kłodzkiej na 107,2 FM oraz on-line przez stronę internetową www.radiorodzina.pl.

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, fala: sierpień - październik 2012 r.

CZYTAJ TEŻ: Największe stacje radiowe tracą słuchaczy. Zyskuje - i to dużo - Radio Maryja

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.

Autor

Wspieraj patriotyczne media wPolsce24 Wspieraj patriotyczne media wPolsce24 Wspieraj patriotyczne media wPolsce24

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych