Portal wGospodarce.pl dotarł do pisma pracowników PLL LOT do prezesa spółki. Podpisał je cały zespół obsługi programu lojalnościowego Miles & More i LOT dla Firm, który od 1 października ma być przeniesiony do zewnętrznej spółki Personnel Service sp. z o.o.
Pracownicy alarmują:
Profil naszej działalności powiązany jest ściśle z zadaniami marketingowymi, związanymi z satysfakcją najcenniejszych, często podróżujących Pasażerów LOT-u, uczestników programów Miles & More i LOT dla Firm. Duża ich grupę stanowią pasażerowie wysokopłatni, posiadający status HON Circle, Senator oraz Frequent Traveller, wymagający szczególnej uwagi i wysokich kompetencji oraz profesjonalizmu obsługi. Wydzielenie działu obsługi tak ważnych Klientów LOT-u poza strukturę Firmy, nie zapewni całościowej obsługi, na odpowiednio wysokim poziomie. Także ze względów prestiżowych i wizerunkowych, taka zmiana nie zostanie dobrze przyjęta przez takich Klientów.”
Zespół podkreśla, że nie jest zainteresowany podjęciem pracy w Personnel Service i ostrzega, że odejście całego personelu działu lojalnościowego spowoduje „paraliż funkcjonowania całego biura w zakresie obsługi bieżącej pasażera oraz działu reklamacji”.
Zdaniem informatorów portalu, przeniesienie zespołu do zewnętrznej firmy jest niebywałym precedensem w odniesieniu do praktyki linii lotniczych w Europie.
CZYTAJ WIĘCEJ na wGospodarce.pl!


znp
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/polityka/139498-wgospodarcepl-ujawnia-pll-lot-przenosi-caly-zespol-programu-lojalnosciowego-do-zewnetrznej-spolki-pracownicy-protestuja
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.