wGospodarce.pl: Donald Tusk od ponad roku nie potrafi odpowiedzieć na pytania dotyczące sprawy Interbrok Investment, poprzednika Amber Gold

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź
Fot. PAP/Szymon Pulcyn
Fot. PAP/Szymon Pulcyn

Od ponad roku poseł Dariusz Seliga oczekuje na odpowiedź w sprawie swojej interpelacji dotyczącej poprzednika Amber Gold – firmy Interbrok Investment E. Dróżdż i spółka. Zarządzający tą spółką, podobnie jak Marcin P., prezes Amber Gold, doprowadzili do utraty oszczędności klientów firmy - czytamy na portalu wGospodarce.pl

Redaktor naczelny "Gazety Bankowej" opisuje i analizuje dwadzieścia pięć pytań, jakie poseł Szeliga postawił w tej sprawie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Na portalu wGospodarce.pl obszerne fragmenty tej interpelacji, m.in:

Czy i jakie działania nadzorcze, przewidziane w art. 138 ustawy Prawo bankowe oraz kontrolne, podejmowane były przez pana W. K., ówczesnego szefa GINB (obecnie doradcy prezesa NBP) w stosunku do BRE Bank

(...)

Jeżeli nie prowadzono takich ww. działań w GINB oraz KPWiG w związku z działalnością BRE Banku SA związaną ze sprawą aferalną spółki Interbrok Investment E. Dróżdż i spółka, to czy mogło to być związane z tym, iż w ówczesnych organach nadzoru KPWiG oraz w GINB zatrudnione były osoby powiązane z wojskowymi służbami specjalnymi - WSI oraz z b. Służbą Bezpieczeństwa MSW?

- czytamy na wGospodarce.pl

Szczegóły i całość artykułu można znaleźć, klikając w link poniżej. Polecamy!

CZYTAJ WIĘCEJ: Donald Tusk od ponad roku nie potrafi odpowiedzieć na pytania dotyczące braku działań Jacka Sochy i Wojciecha Kwaśniaka w sprawie Interbrok Investment, poprzednika Amber Gold

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.

Autor

Wspieraj patriotyczne media wPolsce24 Wspieraj patriotyczne media wPolsce24 Wspieraj patriotyczne media wPolsce24

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych