Na przełomie lipca i sierpnia wystartuje nowa odsłona kampanii wizerunkowej marki Play (P4). Jej bohaterem ponownie będzie Kuba Wojewódzki, który pojawi się w spotach. (...) Badania, jakie przeprowadziliśmy pod kątem obecności Wojewódzkiego w kampaniach Play, wykazały, że po tym programie [w którym rechotał wraz z Figurskim z gwałcenia Ukrainek - red wP.] grupa jego zwolenników nie zmniejszyła się. Umocnili się natomiast w swoich przekonaniach ci, co i tak mieli do niego negatywny stosunek - mówi Rafał Baran, CEO Grey Worldwide Warszawa. Agencja ta jest autorem kampanii wizerunkowych marki Play.
www.Press.pl, "Play nie rezygnuje z kampanii z udziałem Kuby Wojewódzkiego"
Na zdjęciu: Dwaj czołowi intelektualiści polscy, 50-letni Jakub Władysław Wojewódzki i Adam Michnik w czasie rozmowy o sprawach duchowych. Obaj partnerzy doskonale się rozumieją.
gim
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/polityka/136848-uwaga-wazny-komunikat-dla-wszystkich-zwolennikow-rechotania-z-gwalcenia-pracujacych-w-polsce-ukrainek