Geje oburzają się na Zarząd Transportu Miejskiego, który nie chce w autobusach zdjęcia całujących się facetów

Czytaj więcej Subskrybuj 50% taniej
Sprawdź

Homofobia wchodzi do autobusów- zdają się mówić środowiska gejowskie. „Zdumiewający jest fakt, że komuś odpowiedzialnemu za sprawy reklamy w środkach publicznego transportu w Warszawie przyszło do głowy, że sytuacja potencjalnie sugerująca, że dojdzie do homoseksualnego pocałunku, może być uznana za światopoglądowo niedopuszczalną bądź gorszącą w przestrzeni publicznej”- mówi gejowski radny Warszawy.

Chodzi o plakat do filmu "Trzy" Toma Tykwera. Ruszyła właśnie jego kampania promocyjna.

Zarząd Transportu Miejskiego zgodził się na umieszczenie plakatów do filmu pod warunkiem, że mężczyźni na zdjęciu nie mogą sprawiać wrażenia, że się całują. Nowa wersja plakatu oburzyła polskiej działaczy gejowskich.

„Rozmawiałem już z dyrektorem ZTM, który niestety nic o tej sprawie nie wiedział. Obiecał, że jutro tę kwestię wyjaśni. Zdumiewający jest fakt, że komuś odpowiedzialnemu za sprawy reklamy w środkach publicznego transportu w Warszawie przyszło do głowy, że sytuacja potencjalnie sugerująca, że dojdzie do homoseksualnego pocałunku, może być uznana za światopoglądowo niedopuszczalną bądź gorszącą w przestrzeni publicznej”

- mówi w rozmowie z TOK FM warszawski radny, Krystian Legierski, który pyta czy można uznawać, że pocałunek par heteroseksualnych jest w porządku, a pocałunek par homoseksualnych nie jest.

„Obserwujemy podświadome, głęboko zakorzenione uprzedzenia wobec homoseksualizmu”

-grzmi znany homoseksualista, który dodaje:

„Ważny jest dla mnie sam fakt ingerencji w treść tego plakatu. Został przygotowany przez kogoś, dla kogo pierwotna wersja była najwłaściwsza, a odsunięcie tych panów na plakacie od siebie o dziesięć centymetrów to też jakiś absurd polskiej rzeczywistości - panowie mają zachować "bezpieczny dystans pół metra", bo jak będą za blisko siebie, to będzie to "nie w porządku". A wystarczy pojechać na południe Europy, żeby zobaczyć, że obejmowanie się mężczyzn niekoniecznie wiąże się z homoseksualizmem”

- podsumowuje Legierski.

 

No cóż, chyba trudno wyobrazić sobie by obejmujący się mężczyźni na boisku piłkarskim spowodowało kontrowersję. Natomiast plakat reklamujący nowy film Tykwera jest jawną promocją homoseksualizmu. Mieszkańcy polskich miast nie muszą oglądać zachowań, które przez wielu lekarzy jest uznawane, co najmniej, za odstępstwo od normy.


Ł.A/TOK fm

Dziękujemy za przeczytanie artykułu!

Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych