http://www.youtube.com/watch?v=_PE5V4Uzobc
Wielka reklamówka Chryslera z Clintem Eastwoodem w roli głównej! Puszczona w przerwie SuperBowl, meczu o mistrzostwo świata futbolu amerykańskiego, oglądanego przez bagatela - 160 milionów widzów. Koszt umieszczenia reklamy - ok. 14 milionów dolarów.
Nazywa się, „Jesteśmy w przerwie, Ameryko”. Narratorem jest legendarny „Brudny Harry” Clint Eastwood. Opowiada o ciężkich ekonomicznych czasach, zwłaszcza w Detroit, gdzie niemal upadł przemysł motoryzacyjny.
Ale od połowy 2-minutowej reklamy zaczyna się pochwała amerykańskiej zaradności i zdolności przetrwania.
„Zawsze znajdujemy sposób aby wyjść z kłopotów… Jak być razem. Jak zwyciężyć. Detroit pokazało, że to da się zrobić. I co okazało się prawdą o nich, jest prawdą o nas wszystkich. Tego kraju nie da się znokautować jednym ciosem. Zaraz wrócimy. A jak to się stanie, cały świat usłyszy ryk naszych silników. Ameryko, twoja druga połowa dopiero się zaczyna” - mówi swoim głosem Eastwood.
Bardzo udana reklamówka, w amerykańskim stylu „nie damy się”. Niektórzy obserwtorzy mówią, że tak będą wyglądały reklamy Obamy, który przecież dzięki pomocy rządowej, ocalił przemysł motoryzacyjny USA przed upadkiem.
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/polityka/126586-warto-zobaczyc-wielka-reklamowka-chryslera-z-clintem-eastwoodem-w-roli-glownej-puszczona-w-przerwie-superbowl
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.