Dziś Platforma pokazała nowy spot wyborczy, w którym partia rządząca dokonuje swoistego podsumowania podróży "Autobusu Tuska" po Polsce. Tymczasem w sieci krąży wiralny, mocny klip o wypowiedziach Joanny Muchy dotyczących osób starszych.
Klip Platformy zdecydowanie różni się od poprzedniego, i jest zatytułowany po prostu "Premier Tusk". Spot składa się z kilku warstw - w obrazki z trasy autobusu wpleciono rzeczy które się zdaniem Platformy udały, a na całość nałożono głos premiera, który wygłasza tekst podobny w zawartości do poniedziałkowego spotu radiowego. Spot kończy się następującymi słowami szefa rządu:
Cztery trudne lata to za mało, by zrealizować cały plan budowy silnej i bogatej Polski. Potrzeba jeszcze kilka lat spokoju, by Polsce wreszcie się udało.
Klip nie jest tak dynamiczny, jak jego amerykańskie odpowiedniki, ale jako "argument końcowy" dobrze podsumowuje przekaz PO w tym momencie kampanii - albo raczej jego fragment.
Na czymś zupełnie innym polega krążący w sieci klip "negatywny" skierowany przeciwko posłance PO. Joanna Mucha stwierdziła kiedyś w wywiadzie, że "starsi ludzie" wykorzystują wizyty u lekarza jako rozrywkę. Na tym zbudowany jest cały klip.
Ten klip jest chyba najmocniejszym i najlepiej przygotowanym spotem negatywnym tej kampanii
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/polityka/119721-dwa-nowe-spoty-platforma-podsumowuje-podroz-donalda-tuska-a-theak222-pyta-joanne-muche-na-zdrowie
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.