Były dziennikarz katolicki, prezes TVP Juliusz Braun o wulgarnym, pełnym nienawiści do Kościoła sataniście Nergalu: "subtelny"

Fot. wPolityce.pl
Fot. wPolityce.pl

Jak bardzo pragnienie zachowania stanowiska zmienia ludzi? Różnie. Ale w przypadku obecnego prezesa telewizji publicznej Juliusza Brauna - zmieniło całkowicie. Ten były dziennikarz (dziesięć lat!) katolickiego tygodnika nie dość, że wprowadził na antenę TVP, finansowanej z pieniędzy podatników, wulgarnego satanistę Nergala, to jeszcze wmawia wszystkim iż to dla naszego - publiczności - dobra.

W "Gali" opowiada, że Adam Darski - Nergal znalazł się w programie ponieważ... "reprezentuje liczący się nurt muzyki". No, skoro tak, to dlaczego nie ma reprezentanta jakiejś ohydnej antysemicko-skinowskiej kapeli? Poziom znaczenia podobny. Chociaż według Brauna niekoniecznie. Albowiem Darski zaskakuje. Czym? A subtelnością:

W pierwszych odcinkach zaskoczył kompletnie innym wizerunkiem, wręcz subtelnością.

To ciekawe, bo jak informowaliśmy, zdążył wyszydzić uczestnika, który przyjechał na eliminację do programu muzycznego z pielgrzymki, a w przerwie nagrań pozował z satanistycznym gestem ręki.

Ale prezes, były wieloletni dziennikarz katolicki, ma swój ukryty cel. Chce nas... edukować:

Jeśli obecność Darskiego w programie rozrywkowym spowoduje dyskusję o sprawach poważnych - to na taką debatę będzie w TVP miejsce.

To ważna deklaracja. Oznacza bowiem, że prezes Juliusz Braun całkowicie świadomie wprowadza przekaz nienawiści wobec chrześcijan w obieg publiczny. Chce i pragnie by jego wulgarne, pełne nienawiści opinie, stały się elementem dyskusji. A przez to - zyskały zwolenników.

Cóż, tak widać, jako promotor satanizmu, chce być zapamiętany.

 

wu-ka, źródło: Gala

Autor

Nowa telewizja informacyjna wPolsce24. Oglądaj nas na kanale 52 telewizji naziemnej Nowa telewizja informacyjna wPolsce24. Oglądaj nas na kanale 52 telewizji naziemnej Nowa telewizja informacyjna wPolsce24. Oglądaj nas na kanale 52 telewizji naziemnej

Zapraszamy do komentowania artykułów w mediach społecznościowych