Zapowiedziany przeze mnie i poparty przez bardzo wiele osób na portalach społecznościowych bojkot Kompanii Piwowarskiej za skandaliczny numer z „Zimnym Lechem” na Wawelu -przyniósł oczekiwany efekt.I to szybciej niż można się było spodziewać. Zostałem przeproszony przez firmę KP, choć tak naprawdę te przeprosiny należą się dziesiątkom tysięcy Polaków, którzy ową „reklamą bez zahamowań” poczuli się więcej niż urażeni. Tak- to skuteczna droga. Także na przyszłość. Trzeba ją stosować do wszystkich podmiotów gospodarczych, które uznać zechcą, że „wszystko jest na sprzedaż” i że „nie ma żadnej świętości”. Tą świętością w polskiej kulturze i polskiej tradycji jest szacunek do śmierci. Kto tego nie rozumie, niech poluje na motyle w Afryce, a nie zajmuje się pozyskiwaniem klientów w Polsce.
Firma od „Lecha” dostała żółtą kartkę. Zrozumiała,że trzeba wziąć ogon pod siebie, żeby nie dostać czerwonej. I to akurat była słuszna konkluzja, a do tego leżąca w jej ekonomicznym interesie... Niech to będzie ostrzeżenie dla następnych amatorów kwaśnych jabłek w obszarze gospodarki i marketingu.
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/polityka/104602-wygralismy-wojne-z-kompania-piwowarska
Dziękujemy za przeczytanie artykułu!
Najważniejsze teksty publicystyczne i analityczne w jednym miejscu! Dołącz do Premium+. Pamiętaj, możesz oglądać naszą telewizję na wPolsce24. Buduj z nami niezależne media na wesprzyj.wpolsce24.