Branżowy portal wirtualnemedia.pl opublikował artykuł dotyczący spotu Donalda Tuska na stacji Orlenu, w którym lider PO wskazywał na wysokie ceny paliw. Jak czytamy w tytule tekstu, spot stał się nawet „hitem internetu”. Na poparcie tezy poproszono o komentarz eksperta od wizerunku, który okazał się jednym ze współpracowników Małgorzaty Kidawy-Błońskiej podczas feralnej kampanii prezydenckiej w 2020 roku.
CZYTAJ TAKŻE: Żenada! Tusk chciał zakpić z objazdu polityków PiS po Polsce. Nagrał wideo na Orlenie. Zapomniał, co sam mówił o cenach paliw?
Donald Tusk, aby wykpić zapowiedziany przez prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego objazd polityków partii rządzącej po naszym kraju, udał się na stację Orlenu. Lider PO wskazał, że ceny paliw są wysokie, więc „Kaczyński nie najeździ się po Polsce”.
Nad spotem szefa Platformy Obywatelskiej zachwycał się w rozmowie z portalem wirtualnemedia.pl, ekspert od wizerunku i marketingu politycznego dr Mirosław Oczkoś.
Pokazał, że walczy, że podejmuje rękawicę, że jest w grze. I dzięki temu to o nim się mówi, a nie o innych politykach opozycji
— wskazywał dr Oczkoś.
Człowiek Platformy ekspertem branżowego portalu
W całym artykule i wyraźnie nacechowanych przeciwko rządowi wypowiedziach dr. Mirosława Oczkosia nie byłoby pewnie nic dziwnego, gdyby nie fakt, na który zwrócili uwagę dziennikarze na Twitterze. Ekspert od wizerunku i marketingu politycznego był bowiem odpowiedzialny m.in. za… kampanię prezydencką Małgorzaty Kidawy-Błońskiej.
Hit! @wirtualnemedia media proszą ekspertów pracujących dla Platformy o ocenę spotów przygotowanych dla Platformy. I tym ekspertom, zasadniczo, podoba się to, co robią i oceniają to dobrze. Pewnie innych „ekspertów” akurat nie było… 1 screen z WM, 2 i 3 z innego portalu. ;)
— napisał publicysta tygodnika „Sieci” i portalu wPolityce.pl Artur Ceyrowski.
Jeżeli ktoś był „ekspertem od wizerunku i marketingu politycznego” odpowiedzialnym za kampanię prezydencką Małgorzaty–Kidawy Błońskiej, to…. ja nie mam pytań
— dodał reporter portalu tvp.info Patryk Osowski.
mm/wirtualnemedia.pl/Twitter
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/media/601799-branzowy-portal-zachwyca-sie-zenujacym-spotem-tuska