Rozproszone lokalne media, będące częścią Grupy Polska Press, są czytane przez 15 mln Polaków. Gdy spółka była własnością Niemców, twórcy jej głównych treści realizowali konkretną politykę antyrządową. Gdy wybuchł tzw. Strajk Kobiet, zorganizowano centralnie zarządzaną akcję podburzania społeczeństwa.
W początkach 2018 r. w Grupie Polska Press kończono właśnie wielki projekt zarządzania treścią: Newsroom 360. Polegał on na stworzeniu dynamicznego zespołu, który będzie przygotowywał konkretne treści dla wszystkich portali internetowych z 500 miast oraz dla stron branżowych. Redakcje tytułów regionalnych w obrębie sieci naszemiasto. pl oraz znanych gazet lokalnych miały mieć dostęp do uniwersalnych treści przygotowywanych przez Newsroom 360, którymi miały się posiłkować. Okazało…
Szanowny Czytelniku, możesz przeczytać cały artykuł PREMIUM - wystarczy, że dołączysz do subskrybentów Sieci Przyjaciół.
Jeżeli masz wykupiony dostęp do Sieci Przyjaciół zaloguj się na swoje Konto Czytelnika
Wybierz subskrypcję:
Wybierz cyfrową prenumeratę tygodnika Sieci, a dodatkowo otrzymasz dostęp do magazynu wSieci Historii i do artykułów Premium na portalu wPolityce.pl.

Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/media/576491-newsroom-360-ani-jednego-zlego-slowa-o-strajku-kobiet
Komentarze do tej publikacji PREMIUM
są dostępne tylko dla subskrybentów Sieci Przyjaciół.
Aby przeczytać komentarze lub dodać własny zaloguj się na swoje Konto Czytelnika i dołącz do subskrybentów Sieci Przyjaciół
Wybierz subskrypcję: