Rozproszone lokalne media, będące częścią Grupy Polska Press, są czytane przez 15 mln Polaków. Gdy spółka była własnością Niemców, twórcy jej głównych treści realizowali konkretną politykę antyrządową. Gdy wybuchł tzw. Strajk Kobiet, zorganizowano centralnie zarządzaną akcję podburzania społeczeństwa.
W początkach 2018 r. w Grupie Polska Press kończono właśnie wielki projekt zarządzania treścią: Newsroom 360. Polegał on na stworzeniu dynamicznego zespołu, który będzie przygotowywał konkretne treści dla wszystkich portali internetowych z 500 miast oraz dla stron branżowych. Redakcje tytułów regionalnych w obrębie sieci naszemiasto. pl oraz znanych gazet lokalnych miały mieć dostęp do uniwersalnych treści przygotowywanych przez Newsroom 360, którymi miały się posiłkować. Okazało…
Artykuł dostępny wyłącznie dla cyfrowych prenumeratorów
Teraz za 7,90 zł za pierwszy miesiąc uzyskasz dostęp do tego i pozostałych zamkniętych artykułów.
Kliknij i wybierz e-prenumeratę.
Wchodzę i wybieramJeżeli masz e-prenumeratę, Zaloguj się
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/media/576491-newsroom-360-ani-jednego-zlego-slowa-o-strajku-kobiet