Agora użyje danych prenumeratorów „GW” do własnych celów? Press.pl dotarł do maila naczelnych i menedżerów „Gazety Wyborczej” wysłanego do pracowników redakcji.
Kierownictwo „Gazety Wyborczej” domaga się od Agory wstrzymania przejmowania od redakcji danych prenumeratorów. Nie chce, aby były wykorzystane do działań marketingowych. - Na to nie będzie nigdy zgody - zaznaczają źródła z redakcji
– czytamy na press.pl.
Kierownictwo dziennika oczekuje, że zarząd spółki „wstrzymał próby rozdzielania i przejmowania stworzonych przez zespoły ‘Wyborczej’ zasobów służących rozwijaniu subskrypcji cyfrowej”
To jest łakomy kąsek, żeby się do niego dobrać i wykorzystać do działań marketingowych. Z punktu widzenia redakcji jest to zabójcze, bo prenumeratorzy zorientują się, jak zaczną być spamowani reklamami. To może się w konsekwencji przełożyć na rezygnację z subskrypcji
– mówi pracownik Agory.
Inny z pracowników zwraca uwagę na fakt, że dane prenumeratorów są szczególnie wrażliwe. Redakcja „Wyborczej” zobowiązała się do wykorzystywania ich tylko w kwestii prenumeraty.
Jest obawa, że Agora będzie je wykorzystywać nie tak, jak powinna
– przekonuje.
Zarząd Agora będzie głuchy na argumenty „GW”?
Sytuacja wokół „Gazety Wyborczej” cały czas niepokoi pracowników firmy.
Pracownicy Agory obawiają się, że rozmowy zarządu z kierownictwem „GW” będą trwać, ale zarząd będzie mimo tego robił swoje i po kawałku będzie przejmować kontrolę nad elementami biznesu „Wyborczej”. - Nikt sobie nie da zamydlić oczu, w każdym momencie możemy wrócić do sytuacji z początku czerwca - zaznacza pracownik Agory
– pisze press.pl.
mly/press.pl
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/media/559248-wojna-w-agorze-poszlo-o-dane-prenumeratorow-gw