CNN było kiedyś najbardziej zaufanym źródłem informacji Amerykanów. Dziś jest politycznym narzędziem służącym do dyskredytowania ideologicznych przeciwników.
W sierpniu 2020 r. Instytut Gallupa oraz Fundacja Knighta przeprowadziły badanie wśród Amerykanów (wzięło w nim udział ponad 20 tys. osób) pt. „Poglądy Amerykanów 2020: zaufanie, media i demokracja” („American Views 2020: Trust, Media and Democracy”) na temat stronniczości mediów za oceanem. Choć 81 proc. respondentów uznało, że media są „bardzo ważne dla demokracji”, to prawie połowa (46 proc.) stwierdziła, że są one stronnicze. 57 proc. uważa, że źródła, z których czerpią informacje, nie są obiektywne, a 64 proc. twierdzi, że źródła, z których inni Amerykanie czerpią wiadomości, są jednostronne. Ponad połowa respondentów…
Artykuł dostępny wyłącznie dla cyfrowych prenumeratorów
Teraz za 7,90 zł za pierwszy miesiąc uzyskasz dostęp do tego i pozostałych zamkniętych artykułów.
Kliknij i wybierz e-prenumeratę.
Jeżeli masz e-prenumeratę, Zaloguj się
Publikacja dostępna na stronie: https://wpolityce.pl/media/549408-klamstwa-i-propaganda-jak-to-sie-robi-w-cnn